Werken in Engeland

hoi,

ik ben van plan om in september na het behalen van mijn vwo-diploma naar engeland, liefst bournemouth te gaan. Dat is allemaal mogelijk via organisaties als travel active en activity international. Mijn eerste vraag is of er nog meer organisaties zijn die zo’n programma aanbieden. Ook het bedrag wat deze organisaties vragen vind ik best wel hoog. Is er een manier om op deze kosten te bezuinigen? Zelf regelen misschien?

Please, heeft iemand suggesties??!!

xxx joella

Hee:

Ik werk momenteel al vier maanden in de UK en bevalt prima. WErk voor Active Assistance. Een organisatie die persoonlijke verzorgers bij mensen in een rolstoel (door dwarslaesie) plaatst. Werkt en woont dan bij de patienten thuis en verdient een hoop ponden. Je krijgt gedurende je werkdagen alle onkosten vergoed; dus geen eten, onderdak en reiskosten.

Eerst een uitgebreide cursus en dan lekker werken door het hele land. De perfecte manier om intensief met de engelse mensen om te gaan, het hele land te bekijken, een goede “daad” verrichten (tis een beetje intiem maar wel heel dankbaar), geld te verdienen en je hebt alle vrijheid van wanneer waar en hoe lang je werkt.

Kijk maar op www.activeassistance.com

Sterkte!

Ik kom zelf uit Engeland en ik zal jullie een ding zeggen: GA NIET NAAR DAT DERDE RANGS POLITIE STAAT. Engeland is zo gaar dat ze niet eens een normale politiestaat zijn maar een amaturistische en als je denkt dat dat grappig is moet je maar op de website van de BBC kijken, want als dat land goed was dan was eenderde van dat land niet van plan om dat land te ontvluchten. Ga op onderzoek uit voordat je zo’n fout begaat. En nog iets: niemand heeft dat land meer dan tee en een half jaar uitgehouden en dat is inclusief Madonna.

Hallo,
Ik ben Jade, ben van plan om in de voorjaar naar Engeland te gaan.
Het lijk mij wel inderdaad een dankbaar werk wat je doet, moet je wel bepaalde eisen aan voldoen, als je wil gaan solliciteren?
Kan ik jou nog mailen hierover?
Hoop gauw wat te horen.
In afwachting,
Jade

hey Joella,
lekker zelf regelen. het is vlak bij als land dus makkelijk heen te rijdne of even een goekope vlucht pakken.
Die programmas zijn wel makkelijk als je zelf niet swilt doen maar kosten inderdaad veelste veel. Geloof me het is makkelijk zelf te regelen maar het hangt er uiteraard wel vanaf wat je wilt doen. Verder studeren? fulltime werken? etc etc

succes,
marco

Hey Joella,

Ik heb zelf zo’n ander half jaar in bournemouth gewoond, echt helemaal top. Ik heb zo’n spijt dat ik weer terug naar nederland ben gekomen, dat ik waarschijnlijk zelf waarschijnlijk ook weer terug ga. Ik zou je echter aanraden om het niet via zo’n buro te regelen aangezien dit erg duur is en je ook niet voorziet van erg goede accommodatie of werk. Je kunt er echt heel makkelijk zelf een baan regelen in de horeca,(ook als je engels misschien nog niet zo heel best is) als je dat éénmaal voor elkaar hebt, kun je via je werkgever ook accommodatie regelen. Heb je meer vragen, dan hoor ik het nog wel van je.
Heel veel succes.

groetjes linda

Ik was in een tijd van twee en een halve week voor 3 baantjes aangenomen toen ik hier zat. Banen zat, dus probeer het eerst op deze manier.

Hey martin,
Hoe heb je dat gedaan?? Waar heb je die baantjes gezocht. Ik wil namelijk ook in London gaan werken, ma weet echt niet hoe ik dat voor elkaar moet krijgen. Ik ben ook nog 15 ik weet niet of iemand weet of het dan wel mogelijk is. Ik ga wel met mijn broer, dus ben niet alleen. Als iemand van jullie goeie tips weet voor een camping en hoe ik van te voren werk kan vinden laat me a.u.b weten.

een adresje voor campings
let wel dat ze vaak redelijk ver buiten het centrum zijn en je dus een (dure) treinreis voor de boeg hebt elke dag als je naar het centrum wilt.
Misschien is een hostel beter?
en er zijn diverse internet sites die banen aanbieden zoals http://www.justlondonjobs.co.uk/
of anders locale krant proberen ter plaatse