Werken in Engeland

hoi,

ik ben van plan om in september na het behalen van mijn vwo-diploma naar engeland, liefst bournemouth te gaan. Dat is allemaal mogelijk via organisaties als travel active en activity international. Mijn eerste vraag is of er nog meer organisaties zijn die zo’n programma aanbieden. Ook het bedrag wat deze organisaties vragen vind ik best wel hoog. Is er een manier om op deze kosten te bezuinigen? Zelf regelen misschien?

Please, heeft iemand suggesties??!!

xxx joella

Hee:

Ik werk momenteel al vier maanden in de UK en bevalt prima. WErk voor Active Assistance. Een organisatie die persoonlijke verzorgers bij mensen in een rolstoel (door dwarslaesie) plaatst. Werkt en woont dan bij de patienten thuis en verdient een hoop ponden. Je krijgt gedurende je werkdagen alle onkosten vergoed; dus geen eten, onderdak en reiskosten.

Eerst een uitgebreide cursus en dan lekker werken door het hele land. De perfecte manier om intensief met de engelse mensen om te gaan, het hele land te bekijken, een goede “daad” verrichten (tis een beetje intiem maar wel heel dankbaar), geld te verdienen en je hebt alle vrijheid van wanneer waar en hoe lang je werkt.

Kijk maar op www.activeassistance.com

Sterkte!

Ik kom zelf uit Engeland en ik zal jullie een ding zeggen: GA NIET NAAR DAT DERDE RANGS POLITIE STAAT. Engeland is zo gaar dat ze niet eens een normale politiestaat zijn maar een amaturistische en als je denkt dat dat grappig is moet je maar op de website van de BBC kijken, want als dat land goed was dan was eenderde van dat land niet van plan om dat land te ontvluchten. Ga op onderzoek uit voordat je zo’n fout begaat. En nog iets: niemand heeft dat land meer dan tee en een half jaar uitgehouden en dat is inclusief Madonna.

Hallo,
Ik ben Jade, ben van plan om in de voorjaar naar Engeland te gaan.
Het lijk mij wel inderdaad een dankbaar werk wat je doet, moet je wel bepaalde eisen aan voldoen, als je wil gaan solliciteren?
Kan ik jou nog mailen hierover?