Gezocht: Werk In Schotland, Wales, Engeland

Hoi allemaal,

Ik zoek vakantiewerk in het Verenigd Koninkrijk of Ierland. Het gaat me in de eerste plaats om taalverwerving en om de cultuur, dus de functie is niet zo heel belangrijk, als het maar afwisselend is. Het maakt me ook niet uit of het vrijwilligers werk is. Het gaat me om de periode vanaf 18 juli (kan ook wel eerder) en de twee en halve week die daarop volgen. Het gaat me dus puur om de taal. Graag hoor ik het als iemand iets weet.

Alvast bedankt,

Groetjes

Ruud

Hai,

Ik wil zelf ook werk gaan zoeken in Engeland, en ben er al een tijdje mee bezig (ik heb ook een berichtje op dit forum staan). Vanaf hier gaat het niet echt makkelijk, tenzij je bereid bent te betalen voor bemiddeling (kijk dan op www.travelactive.nl, www.activity.aupair.nl (niet alleen aupair, nog veel meer) of www.adelante.nl). Deze organisaties zijn vrij prijzig, en het heeft eigenlijk alleen zin daar gebruik van te maken als je langere tijd werk zoekt.
Wat ik heb gehoord is dat je als je naar een grote stad gaat (mn. Londen) je daar vrij gemakkelijk aan een baantje kunt komen (zeker als je horeca-ervaring hebt). Ik ga deze zomer op de bonnefooi, maar kijken of ik iets kan vinden.
Succes ermee!

Nina

Hoi Nina,

Nee, ik werk liever niet via bemiddelingsbureau’s, want die zijn inderdaad aardig duur. Bedankt voor je antwoord. Alleen zal je dan denk ik wel een aardige zakcent moeten hebben om de eerste week door te komen. Maar ik zal het ook op die manier proberen.

Groetjes,

Ruud

Hallo,

Zelf ben ik woonachtig in engeland en als jullie werk zoeken zonder ervoor te betalen het beste wat jullie kunnen doen is de grote hotels aanschrijven of bellen. Gewoon even zoeken op Google .nl het word alleen wel lastig als je maar een baantje voor korte tijd zoekt aangezien de meeste toch wel een maand of 2/3 vragen.

Hotels op het ogenblik springen om mensen.

Groetjes bianca

Ik wil stage lopen als maatschappelijk werkster, in het Verenigd Koninkrijk of Ierland!
Heeft iemand een idee?