Engels Leren In Engeland

[FONT=Times] Hallo allemaal!
Ik heb onwijs veel problemen met Engels :blink: . En voor mijn opleiding, de middelbare hotelschool, is Engels heel belangrijk. Ik moet dus echt wat aan mijn Engels doen als ik door wil gaan mijn opleiding.
Ik ben dus dringend op zoek naar een groeps, talen reis. Ik wil absoluut niet in mijn eentje en niet in een gastgezin.
Ik heb al bij vinea gekeken, dit is een reisorganisatie voor jongeren, ik ben 17, maar die zaten vol geboekt.
Wie heeft een ander idee of optie! <_<
Ik ben mij rot aan het zoeken maar er is qua talen reizen in groepsverband heeel weinig te vinden.
Dus met reactie´s zou ik erg blij zijn.
Groetjes Anna :wink:

IK BEN EEN RESTAURANT MANAGER IN NORTHAMPTON, ENGELAND EN BEN OP ZOEK NAAR NEDERLANDS PERSONEEL.

MIJN NUMMER IS 00441604-231323 OF 00447711501796

Kijk eens op www.adelante.nl, bel het telefoonnr op de site. in hun standaard pakket zit geen engels, maar ik weet dat ze het wel kan aanbieden. (ik heb er gewerkt) Het is een hele geschikte organisatie en het proberen waard. succes ermee!

Hi!
Ik heb twee jaar in England ‘Interior Design’ gestudeerd. Ik ben er wel alleen naar toe gegaan, want de eerste dag best een beetje eng, maar zodra je de eerste les hebt gehad leer je nieuwe mensen die ook alleen zijn gekomen en dus blij zijn met je gezeldschap. Ik had gekozen voor een gast gezin, maar je kon ook kiezen voor de campus of een studenten appartement. Ik heb daar geen Engels les genomen, omdat je via een normale ‘vaklessen’ al heel goed Engels leert. Op de internet site van m’n college vind je meer informatie :slight_smile: www.chichester.ac.uk of ga naar www.interlanguage.nl voor andere mogelijkheden. Wat dacht je van een tijdje in Canada te studeren? Ga ervoor, want ik had de beste tijd van me leven!! :smiley:
Marlies

Beste Lars de Wijngaert

Ik ben op zoek naar werk in Engeland. Wat voor soort personeel zoek je? Ik heb ervaring als receptioniste. Misschien is dat wat?
Je kunt me mailen op pats_y@hotmail.com

Alvast bedankt!

Originally posted by LARS DE WIJNGAERT@13-08-2003, 03:18:50
** IK BEN EEN RESTAURANT MANAGER IN NORTHAMPTON, ENGELAND EN BEN OP ZOEK NAAR NEDERLANDS PERSONEEL.

MIJN NUMMER IS 00441604-231323 OF 00447711501796 **

VOOR IEDEREEN

IK BEN 17 JAAR EN ZOEK WERK ERGENS IN ENGELAND VOOR ZES A ACHT WEKEN IN DE ZOMERVAKANTIE IK BESCHIK DAN OVER EEN HAVO DIPLOMA EN WIL NA HET WERK IN ENGELAND DE HOGE HOTELSCHOOL IN LEEUWARDEN DOEN. EN DIT LIJKT MIJ EEN UITSTEKENDE KANS OM MIJN ENGELS VLOEIENDER TE LATEN KLINKEN. IK BEN IEMAND DIE VAN HARD AANPAKKEN WEET EN MET VEEL DOORZETTINGS VERMOGEN.WEET IEMAND IETS VOOR MIJ?

MIJN EMAIL:haaitje86@hotmail.com

BEDANKT

Originally posted by LARS DE WIJNGAERT@13-08-2003, 03:18:50
** IK BEN EEN RESTAURANT MANAGER IN NORTHAMPTON, ENGELAND EN BEN OP ZOEK NAAR NEDERLANDS PERSONEEL.

MIJN NUMMER IS 00441604-231323 OF 00447711501796 **

Hallo,

ik en mijn tweelingzus willen volgend jaar na onze vwo-eindexamen graag onze Engelse taal verbeteren door in Engeland een vakantiebaantje te zoeken. We hebben geen ervaring in de horeca, maar zijn wel al een tijdje op zoek naar een vakantiebaan in Engeland dus dit zou uitstekend zijn.
Wordt onderdak en verzekering geregeld?

Zou u deze vragen kunnen antwoorden?

Bij voorbaat dank

Hoi anna en de rest.
Rond mei 2004 ben ik klaar met mijn universitaire opleiding civiele techniek. Hierna wil ik ook op talenreis of iets dergelijks. In ieder geval wil ik mijn engels behoorlijk verbeteren.
Helaas hebben anna en de restaurant manager geen email-adres erbij gezet:S
Mijn email is J_Reedijk@hotmail.com.
Mail mij maar over dit onderwerp en misschien kunnen we elkaar aanvullen om iets leuks te vinden.
Groeten
jeroen

Beste Lars de Wijngaert:

Maart volgend jaar begin ik mijn rondreis door Engeland. Wil echt heel graag werken. Kun je mensen voor twee of drie maanden gebruiken?

Email: mr.orange1@12move.nl
Hoop snel wat te horen

groeten
René Kools

hallo Lars de Wijngaert
ik las dat u nederlands personeel zocht. ik ben op zoek naar een vakantiebaan voor de a.s. zomervakantie om mijn engels te verbeteren. Kunt u mij informatie sturen over de baan???
alvast bedankt,
vriendelijke groet,
Mérie Verweij
merieverweij@hotmail.com

Beste Anna,
Volgens mij heb je net als ik, bijna het hele internet afgezocht naar iets wat enigzins leuk is voor 17 jarigen.
Maar met 17 jaar kun je nog niet zoveel. Dus mijn vraag is of je al iets gevonden hebt, want ik wil ook heel graag naar Engeland. Niet om mijn engels te verbeteren, maarom dat ik nog niet weet wat ik na de havo wil gaan doen. Ik ben nog nooit in Engeland geweest, en het lijkt me daarom zeer leuk om er heen te gaan.
Ik ben dus opzoek naar iets voor in de zomervakantie, het liefst ergens werken, waarbij ik cultuur en taal leer kennen.
Hopelijk weet iemand iets…

Liefs Henrike

Hallo,

Wij zijn twee meiden van 24jaar en zijn op zoek naar vakantie werk in ENgeland… Ik heb geprobeerd u te bellen maar krijg geen gehoor kunt u mij iets laten weten als u nog mensen zoekt.

Groeten,
Esther

Misschien kun je wat vinden op de startpagina over London of Engeland. Deze hebben ook beide een prikbord waar misschien wel mensen zijn die je kunnen helpen!;):slight_smile: