Vakantiewerk In Engeland,ireland Of Schotland

Hey ,

Heeft iemand tips voor vakantiewerk in Engeland Ierland,of Schotland.
Ik wil van de zomer , of iets eerder al voor minimaal 1 maand naar Engeland of Ierland om daar te gaan werken.
Als je mee wilt en het samen uitzoeken kan je me altijd mailen of
toevoegen op msn: FaustDNL@hotmail.com

Alvast Bedankt

Groetjes Faust

kijk eens op de sites van de Student Unions van de Universiteiten… daar staat altijd wel wat op…

Pff ik zit dus met een probleempje he… Ik wil dus eigenlijk in Engeland aan het werk en dan daar verder studeren. Op het moment volg ik een MBO opleiding, maar all the jobs in England moet je ruime ervaring hebben en volgens mij ook een behoorlijke diploma… Tjaah, het enige waar ik blijkbaar voor in aanmerking kom is “airport groomer” :rolleyes: <_< Ik hoef geen superbaan ofso, maar gewoon iets administatiefs ofso… :ph34r: HELLPP!!!

hallo,

heb je al gekeken op www.engelandinfo.nl of…www.engelandpagina of…www.ierlandpagina.nl daar kun je heel veel informatie en andere links op vinden ook wat betreft werken aldaar.
trouwens er is ook 'n www.schotland.nl pagina.

groetjes maxi :

hallo,

heb je berichtje gelezen en ik denk dat het best moeilijk is om vanuit nederland aan een (vakantie) baantje te komen. Misschien als je via internet een paar bedrijven kunt vinden is het mogelijk om een open sollicitatie te sturen al blijft dat natuurlijk afwachten.
ik denk dat je wel gauw aan een maandje of 3 vast zit hoor, in verband met proeftijd enzo, net als hier. Misschien kun je iets vinden op internationale “carriere sites” zoals monsterboard.nl? :rolleyes:

Tip: kijk eens op www.holidaybreakjobs.com voor vakantiewerk in europa. good luck

Mims, soms is het veel makkelijker om in het buitenland met een simpele baan te beginnen, al is het maar tot dat je iets beters hebt, maar administratief in een andere taal is behoorlijk pittig. Ik weet niet of je opleiding ook richting admin. is, maar zo ja denk ik dat ze dat in Engeland ook wel accepteren, al moet je het misschien wel laten vertalen.

heel veel succes, :smiley:

Groetjes, Denise Melanie