Zoek je werk in Engeland? Ik weet hoe je een baan vindt!

Hoi. Ik ben Marije Wierda en ik heb meerdere vacatures openstaan in Schotland. Echt leuke vacatures, niet alleen call center werk.

Lijkt het je leuk om voor een periode van minimaal een jaar naar Schotland te verhuizen?

Neem dan contact met mij op en laat een bericht achter!

Groet, Marije

Hoi Marije,

Ik wil graag werken in engeland (schotland) alleen niet voor een heel jaar.
In september ga ik mijn masters doen in Groningen. tot die tijd ben ik beschikbaar.

Ik ben geinteresseerd in horeca werk, hotel o.i.d.

Zou je me verder kunnen helpen of misschien tips kunnen geven?

Groetjes

Renée Knol (v)

hallo heb je tips voor baantjes in birmingham ???
:wereld:
thankx

Hoi Marije,

Op dit moment wonen we nog in S.A. maar willen zo snel mogelijk naar Engeland emmigreren.
Uiteraard wil ik zo snel mogelijk aan het werk daar zodat we een koophuisje kunnen betalen en misschien gaat na een paar jaar mijn droom in vervulling…een eigen winkeltje in o.a. kaarsen, kandelaars, wierrook, kruiden, boeken, aparte sierraden etc.
je kent het misschien wel, zo’n winkeltje waar je niet voorbij kunt lopen zonder even binnen te hebben rond gesnuffeld en (hopelijk) iets hebt gekocht…met een inrichting waarbij je je in de tijd van Charles Dickensen waant.

Baie dankie…

Groetjes Marian.

Hoi ,

Ik ben Stefan en ik wil graag in Engeland gaan werken in de zorg
Momenteel ben ik werkzaam als helpende niveau 2 hier in Nederland
Ik wil heel erg graag in het buitenland werken en Engeland trekt mij toch het meest aan.
Ik ben al aan het googlen geweest maar zag op een gegeven moment door de bomen het bos niet meer
Wie kan mij helpen met tips,advies of informatie?

Groetjes
Stefan

Hallo,
Ik woon al 4 maand in scotland laten me weten welke vacatures heeft u
waisse

Hoi Marije,

Ik wil binnenkort naar Nothingham city verhuizen, waar me vriend woont. Echter ben ik eerst op zoek naar werk wil ik daar naar toe verhuizen.
Enigste minpunt is dat ik geen afgeronde diploma’s heb,alleen MAVO diploma. Na de mavo heb ik 3 jaar Detailhandel gestudeerd en in 2007 6 maanden voor kinderopvang, beide zijn niks geworden ivm omstandigheden en bepaalde persoonlijke redenen.
Wel heb ik ongeveer 3.5 jaar ervaring als administratieve medewerkster, eerst bij VGZ en 3 jaar bij Rabobank Nederland en hier en daar schoonmaakwerk

• Weet je misschien of ik snel aan de bak kan in Engeland als administratief medewerkster ondanks geen afgeronde diploma’s?
  • Wel zit ik aan te denken om een cursus te volgen voor nagelstyliste, zou dat wat zijn in Engeland?

Groetjes Soraya :dag:

Ik wil binnenkort naar Hull verhuizen, waar me vriend woont.
Alleen ik wil eerst graag voordat ik ga emigreren een baan daar hebben gevonden…

Wie heeft er hier tips of websites waar ik kan kijken voor een baan?
Ik heb ook geen diploma,maar hoop toch een baan te vinden als telefoniste/receptioniste,administratief medewerkster.

Alvast vriendelijk bedankt!

Zorg iig dat je vloeiend Engels spreekt/ kan schrijven. Een hoop uitzendbureaus laten je tests doen in Word, Excel, Access, PowerPoint en typen (wpm). Als je dan laat zien dat je hier een kei in bent dan maakt het wel of niet hebben van een diploma misschien niet zo veel uit.

Hoi,

Ik wil binnenkort naar Londen city verhuizen. Dus, ik ben eerst op zoek naar werk in de ICT sector. Ik ben software ontwikkelaar en heb ongeveer 3 jaar ervaring bij verschillende bedrijven in NL.

• Weet jullie misschien of ik snel een baan in Engeland als software ontwikkelaar kan vinden?
  • Als nee, wie kan mij helpen met tips, advies om snel baan te vinden (ook in horeca)?

Groetjes,
Luay

Ik wil ook graag in Engeland wonen en werken. Maar ik heb wel 3 kinderen om voor te zorgen. Ik heb altijd data entry werk gedaan, maar niet met programma’s zoals excel,word,office etc…
En ik heb ook begrepen dat er niet zoveel parttime banen in Engeland zijn…dus ik kan wel wat hulp gebruiken erbij. Enige suggesties?:confused:

Beste Mevrouw Wierma,

In 2007 had u vacatures openstaan,
Heeft u nu toevallig ook vacatures openstaan?
Als dat zo is zou ik graag met u in contact willen komen.

Mijn gezin en ik willen ons permanent vestigen in de UK.

Met vriendelijke Groeten. Pauline van Kempen.

hoi, ik ben wel geinteresseerd.

groetjes sarah

Dag Marije,

Het lijkt mij erg leuk om een periode naar Schotland te verhuizen. Ik ben dialyseverpleegkundige, 55 jaar oud. Bestaat het mogelijkheid om nog daar te werken. Momenteel ben ik werkzaam op Aruba, kom terug in augustus.
Groet,

Jadranka Maric

Hallo Marije,

Mijn naam is Joop

Ik ben 49 jaar en ik zou graag in engeland willen werken. Ik heb ervaring in de schoonmaak en momenteel ben fitness/groeplesinstructeur.
Mijn droom is om me ooit in engeland te gaan vestigen. Hoe gaat het in zijn werk. Ik heb ook nog vrienden wonen in engeland. Zij wonen in sommerset.
Misschien dat er in dat gebied wel werk is. Ik ben zelf ook op flink aan het zoeken. Misschien kan je me helpen.

Met vriendelijke groet,

Joop

Beste Marije,

Ik ben sinds vandaag bezig op deze site, en wel via een zoekmachine. Wat mij opvalt is dat alle mails van 6 a 7 jaar terug zijn. Maar toch zou ik van je willen vernemen of deze site van jou nog actief is. Ben nl serieus op zoek naar werk in het wonder mooie Scotland. Zou je mij misschien willen beantwoorden.

Regards,

Dirk Korf

Hey Dirk Korf,

Welkom op het wereldreizigers forum. Ik weet niet of de personen waar je op reageerd nog actief zijn op het reizigers forum maar ik zag dat je op zoek bent naar werk in Schotland. Ik weet heel toevallig dat ten noorde van Glasgow de europese servicedesk van Dell zit. Zij trekken mensen van heel Europa daarheen om die te bemannen en in Nederland doen ze dat in samenwerking met Manpower. Misschien dat je zelf direct of via Manpower daar aan de slag kan, het werk zal niet het meest uitdagende zijn maar het zal wel helpen met overhuizen. Er blijft nog wel veel geregel over voor jezelf maar Dell daar heeft vaker met dat bijltje gehakt dus kunnen in iedergeval aangeven wat er moet gebeuren en ze hebben geloof ik contacten met lokale verhuurders dus kunnen helpen met het vinden van een woning.

Ik hoop dat je wat aan deze informatie hebt en wens je veel succes met verhuizen. Mocht je nog meer vragen hebben kom dan gerust nog een keer langs of kom voor de gezelligheid en het delen van je ervaringen :slight_smile:

Met vriendelijke groet,
Thedevineass.

1 like

Hallo Marije,

Als jij werk voor mij weet in Scotland dan zou ik dat graag doen. Mijn emailadres is ReneesRoute336699@yahoo.com Groetjes van René