Werken in Engeland

Na mijn examen wil ik graag een week of 6 naar Engeland om de taal een beetje beter te leren. Het liefst zal ik op een boerderij werken tegen kost en inwoning, ivm met mijn vervolgstudie (diergeneeskunde) en omdat het me gewoon super lijkt! Weet iemand hoe ik informatie hierover kan krijgen…?

Wat een mooi plan zeg! Wilde een bepaalde periode gaan? In de zomer of herfst oid?

ik was van plan om in de zomer te gaan, tussen mn examens en t nieuwe schooljaar…

ja leuk plan idd!!
Ik wil dit jaar ook opnieuw een paar weken werken in het buitenland, England lijkt mij ook leuk

Heej! Wij zijn Hannah en Ruby en zijn van plan na de zomervakantie voor een paar maanden in Londen te werken en te wonen. We zijn alleen nog niet zo ver met plannen en we hopen misschien wat tips van jullie te krijgen!

Hai, ik wil ook in Engeland gaan werken voordat ik ga studeren (ik weet echt niet wat ik moet kiezen voor studie :confused:), maar niet in de zomervakantie maar een heel jaar. Het lijkt me het leukst om in Devon te wonen/werken, want daar wonen ook vrienden van mij en het is een erg mooie streek. Maar Londen is ook leuk natuurlijk… Ik ben een beetje aan het rondsurfen op internet maar het is vrij wazig allemaal met een baantje zoeken. Het lijkt me vooral erg gunstig om op een privateschool te werken omdat je dan geen kosten (eten of huur) hebt, aangezien je vaak gratis op de campus woont en eten is gewoon centraal met alle leerlingen en leraren. Maar iets toeristisch of in de horeca lijkt me eigenlijk leuker… Weet iemand waar je informatie kan vinden over werken in Engeland (en dan niet van verzekeringen en verblijfsvergunningen, maar echt over werken zelf…)??
Kus Anneloes :wave:

misschien kunnen jullie informatie vinden op deze site:www.engelandinfo.nl

succes en veel plezier in de uk
groetjes pia

Hallo!

Sinds anderhalf jaar woon en werk ik in de UK. Mocht je vragen hebben, mail me gerust. Er komt nl. toch wel wat bij kijken als je naar het buitenland wil :slight_smile:

Groetjes Saskia

sgh_boumans@hotmail.com

Hallo!

Het lijkt mij super om naar de UK te gaan om daar mijn Engels een beetje op te krikken en om daar 6 weken te werken (net na mijn examens).

Heeft iemand tips/ sites waar ik kan gaan zoeken? Of het wel mogelijk is om daar voor z’on korte periode te werken? Alles is welkom! Alvast bedankt!!

groetjes!

Hai Anneloes, ik wil ook een jaartje naar engeland, maar wat heb jij opgezocht over werken op een campus? Dat lijkt mij namelijk erg leuk, en ook voordelig want engeland is echt heel erg duur! Bij welke instantie/campus valt er te werken en wat verdien je daar?
Groetjes, Naomi