Hallo allemaal. Een paar dagen geleden heb ik een topic gestart over dat ik graag zou willen werken in Engeland voor een paar maandjes en nu heb ik een site gevonden die mij voor 3 a 4 maanden werk kan geven in Engeland. Toeristisch werk in Engeland in Bournemouth. Nu ben ik benieuwd of er toevallig mensen zijn die ervaring hebben met Work & Travel (travelactive.nl). Ik wil namelijk wel dat alles in orde komt als ik straks mij wil gaan inschrijven en niet dat ik straks totaal ergens anders uitkom.
Dus als iemand ervaring heeft met Travelactive.nl Work & Travel dan zou ik dat graag horen! Ik wil namelijk dolgraag even weg uit Nederland om dit teleurstellende jaar toch even te vergeten.
Ik kwam toevallig je bericht tegen op dit forum en ik dacht; ik reageer even!
Leuk dat je plannen hebt om naar Engeland te gaan!
Ik loop zelf stage bij Activity International en ben een aantal jaar geleden met deze organisatie op reis geweest (Costa Rica en Chili). Activity International heeft een erg gaaf programma in Engeland waarbij je in een drie, vier of vijf sterren hotel aan de slag gaat. Van te voren krijg je een horecatraining aan de Hotel Academy in Duitsland, wat natuurlijk super staat op je cv! Daarna kun je kiezen waar je te werk wilt gaan, in London, Brighton of toch liever Cyprus of Ierland. It’s up to you! Het is bij dit programma wel een voorwaarde dat je minimaal 10 maanden beschikbaar bent.
Voor vragen kun je ons altijd bellen, Marijke is de coördinator voor dit programma. Ze is te bereiken op 053-483 10 44 of per e-mail: marijke@activityinternational.nl. Meer informatie over dit programma vind je trouwens ook via deze link: http://www.activityinternational.nl/Verenigd_Koninkrijk.aspx.
Travel Active zorgt heel goed voor je, ik ben zelf met hun 2 x op stage geweest naar het buitenland en het is allemala perfect verlopen.
Je hoeft je geen zorgen te maken en gewoon naar Engeland gaan.
Veel plezier!