werken en reizen australie rond mei/juni 2013

heyy allemaal,

Ik ben Tamer, 28jaar uit Belgisch Limburg, en ik vertrek rond mei/juni naar Australie via Jobstop om te werken en reizen. Na lange tijd van overwegen om mijn vast contract als bediende bij nike op te zeggen, heb ik toch besloten om het gewoon lekker te doen, want dit is echt een grote droom van mij… Nu ben ik eens benieuwd wie er allemaal rond die periode gaat. Ben zeer sociaal ingesteld, kan met iedereen om, heb een zeer ruime kijk op het leven, en sta open voor nieuwe dingen en mensen… Wil er echt het beste van maken tot febrari 2014… Heb je er ook zin in om met mij kennis te maken en eventueel samen rond te trekken, laat me maar iets weten… Heb nog geen specifieke plannen gemaakt, maar landt zowiezo in Sydney waar ik 7nachten verblijf in een jeugdherberg en van daaruit zie ik wel…

Greetz tamer

Hoi Tamer,

Mijn naam is Mirna, 27 en ben op dit moment in Melbourne. Wat leuk dat je ook gaat werken en reizen, heb je al een ticket geboekt en waar wil je beginnen met je reis?

Groetjes

Hoi Tamer,

Mijn naam is Laura en ik ben 23 jaar. Ik heb zojuist contact gehad met Australian Backpackers en ik ben van plan om de laatste week van juni te vertrekken naar Australie ivm ticketprijzen. Wanneer vertrek jij? En heb je al wat meer concrete plannen?

Groetjes Laura