Werken als kinderpsycholoog in Mexico

Hoi,

Ik heb een vraagje. Ik ga in april een maand een spaanse taalcursus volgen in Oaxaca. Ik zou daarna heel graag voor een aantal maanden willen werken met kinderen, het liefst betaald maar zou ook als vrijwilliger kunnen. Ik weet niet of ik iets zou kunnen vinden dat aansluit bij mijn achtergrond als kinderpsycholoog als ik alleen basis-spaans spreek?

Wie o wie heeft goede tips voor me? Ik heb wel een aantal instanties gevonden, maar zou graag wat ervaringen/ideeen willen opdoen van mensen die dit al gedaan hebben of doen. Wie heeft goede ideeen?

Dank!!

groet,
Kim

http://www.canicadeoaxaca.org/ ?

…Puedes colaborar con nosotros a través de donaciones en especie, donaciones en efectivo, o siendo voluntario…

(vlug wat gezocht op Google)

ik ben woonachtig in mexico en de zus van mijn vriendin is kinderpsychologe en heeft haar eigen praktijk. Misschien kan ik iets voor je betekenen.
Stuur maar een persoonlijk bericht als het je iets lijkt.

Voor het programma ‘Nederland Helpt’ zijn wij op zoek naar een ervaren kinderpsycholoog die zou willen werken met kinderen die op een vuilnisbelt leven in Nicaraqua voor de duur van ongeveer een jaar of langer.

Mail naar: nederlandhelpt@eo.nl