Mexico reis beginner!

Hallo,

Volgend jaar december wil ik de kou hier overslaan en 3 maanden naar Mexico. Mexico trekt me, maar het is zo groot en ik weet niet waar ik moet beginnen met zoeken. Ik wil graag spaans leren en eventueel vrijwilligerswerk doen. Ik wil graag het echte mexico zien en niet tussen de amerikanen zitten. Strand is ook erg fijn… Wie kan mij wat tips geven of me plekken aanraden?

Daarnaast vind ik het tot nu ook moeilijk om een organisatie uit te zoeken voor de taalcursus en accomodatie. Waar moet je opletten? Ze zijn erg duur (niet dat ik er niet voor wil sparen) en iemand vertelde me dat je dat veel beter in Mexico zelf kan regelen!

Tdf nog zonder sombrero

Hola! Heerlijk idee overwinteren in Mexico! Als je graag het echte mexico wilt zien, kan ik je de stad Oaxaca aanbevelen. Een leuk koloniaal stadje met heel veel cultuur. Je kan bijvoorbeeld vrijwillgerswerk doen bij Centro de Esperanza Infantil, een organisatie die kinderen stimuleert te studeren ipv te werken en spaans leren bij het becari college. Er komen hier vaker mensen uit het buitenland vrijwillgerswerk doen, dus ik denk dat ze ook kunnen helpen met accomodatie. Je kan ze direct benaderen en vragen wat de kosten zijn voor de spaanse lessen en de accomodatie. ( http://www.oaxacastreetchildrengrassroots.org/)(cei_assistant@oaxacastreetchildrengrassroots.org) Saludos!