Hi allemaal, ik ben een 22 jarige studente uit Rotterdam en zit in mijn laatste jaar. Tussen september en half december wil ik naar Mexico om mijn Spaans te verbeteren en te werken als vrijwilliger, maar die organisaties zijn zo duur! Is iemand in Mexico geweest die dit via een andere weg wist te regelen? En dan een 2e vraagje, is er iemand met soortgelijke plannen? Laat mij dit dan even weten!
He Stephanie!
Interresante plannen zijn dat!
Ik zelf ben ook 22 jaar en ben al een jaartje aan het werk, maar ben ook druk op zoek naar zo’n avontuur. Vooral ook het Spaans leren in het buitenland lijkt me interresant.Ik heb zelf ook al een paar pogingen gedaan om meer informatie hierover te krijgen, maar inderdaad het lijkt alleen voor hele rijke mensen wegelegd!
Dus helaas kan ik je geen goede tip geven :-/
Als ik een keer iets interrasants tegenkom, meld ik het je!
Nou,eigenlijk een mailtje waar je weer net helemaal nix aan hebt, maar goed succes met je plannen!!!
Groetjes Sus
Best geinig dat je die plannen hebt. Ik heb ze namelijk ook. Ben al tijden bezig om dat voor elkaar te krijgen maar inderdaat het is behoorlijk duur.
Ik zelf ga op 2 mei naar Spanje om daar te beginnen met spaans te leren. Zo kost het me nog weinig en heb geen rare visa s nodig om daar te werken. Volgend jaar dan misschien Mexico.
Ik kan je een tip geven, Zorg dat je de spaanse taal toch min of meer begrijpt. Ik ben bang dat je anders niet ver komt.
Nog 1 tip dan, Kijk is op www.travelactive.nl
deze site is speciaal voor werken in het buitenland maar ook deze is best duur dus…
ik ben net terug uit mexico.
je kan daar prima je eigen talen school regelen.
in de reisgids lonely planet staan heel veel adressen.
ik ben in Oaxaca (onder Mexico City) en dat is een echte leuke stad waar veel talenscholen zitten. Je kan gewoon naar een van de talenscholen gaan en daar een cursus regelen. Dat is zo ie zo gekoper. En je kunt dan in een hostal blijven of bij een gezin. Mexico City vind ik niet aan te raden.