Spaans leren & werken

Hallo mensen!

Afgelopen week ben ik in Mexico geweest en heb me wederom laten overtuigen dat ik daar voor een aantal maanden naartoe wil. Ik ben op zoek naar iemand die samen naar Mexico wil gaan, daar 2 maanden spaans wil leren, en daarna wil gaan werken voor een paar maanden. Eventueel kunnen we dan samen een appartement of huis huren als dat niet door het werk geregeld wordt. Ik heb de school waar ik heen wil al bezichtigd afgelopen week. Hele mooie school, hele vriendelijke mensen. Ze hebben me meteen een rondleiding gegeven. Ik wil graag in November en December gaan studeren, en dan vanaf januari gaan werken.

Heb je dezelfde plannen, laat het me dan weten!

Groetjes

Hey!

ik zou eveneens graag Spaans leren en Mexico heb ik al bezocht, en wil graag eens terug! Ik zou dit jaar afstuderen en was van plan om ergens in oktober of november te vertrekken, eerst nog wat centjes verdienen ;-)…Heb je enig idee van de prijzen voor deze lessen en verdere ideeën of plannen ivm het werk?

Groetjes,
Katrien

lees even terug in de verscheidene werhalen over wat en hoe er zijn legio opties om idd daar te werken en leren. ga zelf 2 mei voor drie week naar Los Cabos. ben erg benieuwd hoe en wat. Verder is het daar erg toeristisch dus engels is rondom beschikbaar terwijl ikvoor het spaans ga.

Leuk om te horen. Veel nederlandse studenten die ik hier op mijn school heb in Mexico willen ook vaak blijven of zeker terug komen. Er zijn er al verscheidene blijven hangen. Zeker een goed idee om eerst een cursus spaans te volgen als je hier wilt werken. Voor een baan vragen ze bijna altijd ook spaans van een aaridg niveau.

Ik woon hier al weer 5 jaar in Mexico en als je nog meer informatie nodig hebt hoor ik het wel.

Wouter

delete

Esther,

reclame maken mag, maar daarvoor graag eerst contact opnemen met mij via een pb.

Grtn, Robert
[URL=“http://www.spanishschoolecora.com:2095/3rdparty/squirrelmail/src/compose.php?send_to=esther.verhaagen%40spanishschoolecora.com”]

robert ik heb je gemaild, zou je dan ook zo vriendelij willen zijn om te reageren?

Hallo allemaal ik werk voor spanish school ECORA in Merida Yucatan
voor verdere informatie kun je contact met me opnemen

Esther Verhaagen
> ECORA Language Institute & Cultural Center(Centro de Idiomas)
> Spanish Immersion Programs, Homestays, Excursions, Internships,
> EnglishCourses
> Ave. 50 # 361 x 53 B y 53 F
> Tel y fax +52(999)9534974
> Fracc. Francisco de Montejo
> Merida, Yucatan
> www.spanishschoolecora.com
> esther.verhaagen@spanishschoolecora.com

hey hey!
k vertrek 21 oktober naar cancun waarna k vanaf 2 nov in playa del carmen voor 3 weken een spaanse cursus ga doen.daarna ga k de rest van t jaar backpacken door m. en z.amerika.heb jij verder al concrete plannen?
groetjes nicolet

Hey Nicolet,

Ik studeer eind deze maand af, en ben van plan begin november richting mexico te reizen met als doel: paar weken spaans leren en daarna backpacken.
Ik ben waarschijnlijk wat minder ver in plannen dan jij, en ik weet ook niet of ik 2 nov. haal, maar, misschien heb jij wat praktische tips waar ik wat aan heb?

Zoals, waar en hoe heb jij uiteindelijk je taalcursus geboekt? Waarom heb je gekozen om te starten in Playa (ik zie ook andere leuke plaatsen waar je taalcursus kunt doen in Mexico…); hoe heb je onderdak geregeld in playa, en waar heb je uiteindelijk je vliegticket geboekt.

Ik vind zó veel info, en zóveel prijsverschillen, dat ik tamelijk lastig vind om te kiezen…