Mexico februari 2008

Van febr. t/m mei 2008 ga ik naar Colima (westkust)!!
Ik ga daar een combi van werken en leren doen: Spaanse taalcursus en tevens werken in een weeshuis (dit om de kosten te onderdrukken en je kunt je Spaans gelijk oefenen in de praktijk)! :nod:
Nu was mijn vraag: wie gaat er nog meer naar Mexico in februari :confused:? En heeft plannen die hier op lijken? Let me know! Samen is toch maar weer gezelliger dan alleen! :slywink:

groetjes,

Rianne

Niemand plannen om naar Mexico te gaan? :retard:

Hola,

Ik ben net terug van vakantie in mexico. Was super daar. En heb t in me bol gekregen om daar ook naar toe te gaan. Ik wil eerst ook een 4 weekse taal cursus doen, en dan werk zoeken. Kan misschien in het resort werken waar ik deze vakantie verbleef. Maar daar moet je dan echt 6 maanden blijven, en hele lange dagen! maar lijkt me wel leuk. Maar war houd het werk precies in het weeshuis in? en is dat vrijwilligerswerk of krijg je er ook een vergoeding voor. Moet je dan zelf voor een onderkomen zorgen? weet niet of dat makkelijk gaat op eigen houtje!

groetjes, Kim

Hey!!

Leuk dat je reageert!!
Kijk voor meer informatie even op www.hilmexico.com of op www.amiguito.nl!!
Je kunt hier zelf aangeven hoe lang je blijft
 kan 1 maand zijn, maar ook 4 maanden
 :unibrow:
Of 's ochtends of 's middags heb je de taalcursus en het andere dagdeel werk je in het weeshuis. Voor elke dag krijg je een activiteitenrooster met tijden waarop staat wat je precies moet gaan doen met de kids (dit kan een spel zijn, maar ook zwemmen of naar school brengen o.i.d.).
's Avonds en de weekenden heb je vrij. :wink: Voordeel van dit alles is dat de prijzen voor de taalcursus laag kunnen blijven, doordat je als ruil meewerkt in het weeshuis. Tevens krijg je ook onderdak en eten in het weeshuis. Al met al kost het je 7 euro per dag in totaal (en dan heb je dus kost en inwoning en de talencursus).
Hoop dat het zo een beetje duidelijk is! Als je nog meer vragen hebt
 stel ze gerust!! :wink:

groetjes,

Rianne

hallo, ik lees net je bericht en ik heb al contact gehad met iemand van de organisatie en ik ga me ook inschrijven ook om in februari te gaan, toevallig! Als je contact wil opnemen met mij kan je me emailen op [EMAIL=“martine.v.d.bent@gmail.com”]martine.v.d.bent@gmail.com

groetjes martine