Dag allemaal ,
Weet iemand waar ze nog een iemand zoeken als guest relation ? Maar dan wel in Antalya/ Side/ Kumkoy ? of weet iemand waar ik mij dan moet bevragen?
alvast bedankt !!!
Dag allemaal ,
Weet iemand waar ze nog een iemand zoeken als guest relation ? Maar dan wel in Antalya/ Side/ Kumkoy ? of weet iemand waar ik mij dan moet bevragen?
alvast bedankt !!!
Ik heb zelf ook als guest relation gewerkt in Turkije, maar dat is al 2 jaar geleden. Ik heb toen via internet veel emailadressen van managers gevonden. Je zou het kunnen proberen in Hotel Topkapi Palace en Hotel Kremlin Palace, alleen heb ik hun emailadressen niet meer.
Goed zoeken via google, dan kom je veel advertenties tegen van managers. Of je kunt ook gewoon het vliegtuig pakken en voor de 1e week een goedkoop hotelletje boeken en dan alle hotels in Antalya lara afgaan, 100% zeker dat je dan werk vindt!
Toen ik zelf in Turkije werkte heb ik ook werk gevonden via via, ik kon zelfs kiezen uit meerdere hotels.
Veel succes :dag: En als je vragen hebt kun je me altijd een berichtje sturen
dank je wel in ieder geval!!! Ja maar ik zou zeker iets moeten vinden in antalya/ side/ kumkoy want mijn echtgenoot woont daar en heeft er ook zijn zaak… als ik vragen mag hoeveel verdiende je daar dan ?
Dan zou ik als ik jouw was gewoon daar alle hotels langsgaan en praten met de animatie managers.
Ik werkte in de animatie en verdiende 400 euro en kost en inwoning. Maar meestal was het ongeveer 150 euro per maand meer door bonussen (cd verkoop/bingo etc)
Ik verdiende trouwens wel meer dan mijn turkse collega’s, die verdiende rond de 250/300 euro.
Reactie verwijderd door Hans.
ik heb er al gewoond dus ik weet zeker wel hoe het er aan toe gaat. (Hans)
(Yasemin Merci) !
Reactie verwijderd door Hans.
Ik woon hier meer dan 10 jaar en heb ervaringen zat . Heb al mensen weten oppakken van de vreemdelingenpolitie en dat is echt geen lachtertje.
Ik ben het totaal met Hans eens,hij heeft hier gewoond en ik woon hier nog. Dus we weten beiden heel goed hoe het er hier aan toe gaat.Let heel goed op met illegaal werken in Turkije.
Zeker opletten met mensen die je kunnen overdragen uit jaloezie.
En dit jaar vrees ik dat het er niet makkelijker zal op worden en er nog meer onaangekondigde invallen zullen gebeuren in hotels, restaurants, reisbureau’s.
Het was eergisteren op het nieuws op een turkse zender dat er 14,5 procent meer werkloze turken zijn dan vorig jaar op dit ogenblik.Ook hier is het crisis en zijn de mensen een seizoen job aan het zoeken.
We willen alleen maar de mensen verwittigen voor de gevolgen.
Groetjes uit Kusadasi,
Franka
Conclusie: hoe meer werklozen,hoe minder buitenlanders een baan(illegaal)zullen vinden.
Je neemt zelf de gok,hetzij omdat je lover er woont,hetzij omdat je Nederland/Belgie wilt verlaten.
Ik denk dat onze reacties de laatste jaren duidelijk waren qua waarschuwing,we moeten er maar mee stoppen wat dat betreft.
Levenservaring doe je op,ik(denk Franka mede)zal niet meer reageren op reacties die te maken hebben met een baantje zoeken in Turkije.
We behandelen alleen vanaf nu alleen serieuze zaken,mensen die iets willen opstarten en dat serieus willen doen het ook goed onderbouwen,
Hans.
Ik ga niet illegaal werken, want ik heb ook de turkse nationaliteit. ge moet mij dit niet uitleggen want mijn ouders hebben een zaak in istanbul. En ik weet wat ik kan en niet kan doen. om deze informatie heb ik jullie trouwens ook niet gevraagd! dus hou die voor iemand anders.
Lale,mijn oprechte excuus…je had niet geschreven dat je de turkse nationaliteit had.
Je logt in onder een turkse naam,maar dat doen nederlandse/belgische vrouwen ook,dus kon dat niet weten.
Yasmijn heeft gelijk,gewoon naar Turkije,en langsgaan,van te voren een lijstje maken met adressen.
Bij het 3e adres was het meteen raak,het werkt beter terplaatse dan vanuit nederland.
Zie deze site eens:
Hier staan beoordelingen/beschrijvingen/adressen.
Succes!
Hans.