Hallo iedereen ik ben Sarah
Ik ga deze zomer als kinderanimatrice werken bij Jet Air
Graag zou ik wat ervaringen willen lezen van mensen die ook al bij hun hebben gewerkt? want ik heb paar ervaringen gelezen maar ze zijn wel van een paar jaar oud en die waren niet zo positief en dat baart me wel wat zorgen
Zijn er mensen die deze job hebben gedaan & die het een positieve ervaring vonden? Is er iemand die meer ervaring heeft met dit?
Hopelijk hoor ik snel iets !
Beste Sarah,
Mijn dochter is 2 jaar geleden naar Menorca gegaan als kinderanimatie, het is absoluut een leuke en vooral goede ervaring geweest, maar na 5 weken heb ik halsoverkop een vliegtuig gepakt en ben daar naartoe gevlogen. Zij had over zich heen laten lopen… en was helemaal op gen slaap alleen maar werken en uitgaan gaat niet samen, zet heel duidelijk van te voren je grenzen.Zij vinden het heel normaal als je om 7.30 s’morgens begint, dat je dan uiteindelijk na een dag werken met de kinderen ook nog de avond animatie doet en vervolgens de nachtshow voor de volwassenen. Ga er niet vanuit dat je alle tijd hebt om uit te gaan maar dat je daar zit voor een baan en dat het heeeeel hard werken is. als je dat aan kan heb je een hele leuke tijd. Maar nogmaals jij stelt de grenzen aan wat je wel of niet kan of wil doen!
Ik wens je heel veel plezier en gezelligheid, Carin
Hallo
Sorry voor me late reactie ik zat op opleiding en indd dat heb ik deze week opgemerkt toen ik opleiding had , het is een harde job indd , maar ook een toffe job & ja uitgaan & dan nog eens een gans dag werken eist zijn tol na een bepaald tijd. maar ze hebben ons gzgd dat we niet verplicht zijn om avondshow te doen dus dat zal nog wel meevallen
Ik zal zien binnen paar maand hoe het zal aflopen hopelijk wor het leuk
In ieder geval dank u voor u reactie & Ik zal zeker veel plezier beleven