Zoals sommige al weten…Wil ik in de zomer van 2006 in een animatieteam gaan werken…
Nu vroeg ik me af wanneer jullie altijd beginnen met zoeken…Er word gezegd begin op tijd…Maar wanneer is op tijd?? januari…?? Rond de herfst??Of misschien nu al???
ook toevallig. ik heb hetzelfde idee opgevat, en al een beetje rondgeshopt, maar nergens hebben ze iets. Iid niet via Internet.
Misschien als je nu ergens bent, dat je alvast kunt vastleggen dat je volgend jaar kunt werken, maar ik heb besloten tot december te wachten en dan echt actief te gaan schrijven. natuurlijk houd ik het een en ander wel in de gaten. Ik heb er geen ervaring mee, maar dat lijkt me het beste.
Veel oude vacatures zijn allemaal in maart/ april geplaatst, en via de buro’s in jan/ feb. dus wie weet…
tja, veel vacatures voor bijv hostes komen al in december. miss kan je dit jaar al een beetje contacten gaan leggen en dan in het voorjaar (voor april, miss jan, feb) gaan zoeken.
Een heel andere tip is het niet…sluit meer aan bij de rest. Als je toevallig deze zomer nog in turkije bent…gewoon alvast overal “toevallig” :rolleyes: laten vallen dat je volgende zomer beschikbaar bent. Oren en ogen goed openhouden en niet verlegen zijn. Als je iets ziet wat je leuk lijkt gelijk op af stappen en vragen, goh wanneer gaan jullie nadenken over volgend seizoen? hou mij dan in gedachte… verder alle turkse sites en forums goed in de gate houden hier en daar komt nog wel eens iets langs…
groetjes… Canis
Hahaha,
ik kon me toch niet bedwingen en ik heb wat rondgemaild en gepost, en al reactie’s terug gehad.
Dat ik in november al bij de eerste “castings” uitgenodigd ga worden enzo, veelbelovend want ik ben er van de winter niet.
dus wie weet, volgens mij kun je echt niet vroeg genoeg beginnen.
Ik ga hopelijk in septemebr naar turkije, dus allicht dat ik al wat contactjes kan leggen (maar da’s allemaal zo,zo (en zwart natuurlijk) da’s nie zo tof)
ik ben nu ook weer aan het rond neuzen, maar dat heeft oook met mijn studie te maken. Ik studeer namelijk toerisme en moet in 2006 dus 5 maanden stage lopen. en dit wil ik dan graag in Turkije doen. Ik weet dat mijn school ook paar adressen heeft in turkije, maar het is ook handig dat ik ook zelf ff zoekt. In oktober dan moeten wij al stageplekken gaan vinden, omdat wij dan in het hoogseizoen moeten beginnen met stage lopen.
Iedereen die voor 2006 werkt zoekt veel succes. Ik hoop dat het mij lukt om stage te mogen lopen in Turkije.
Nogmaals bedankt voor jullie reacties allemaal!! Ik heb er veel aan!!
Ik heb al wat rondgekeken op een aantal sites…Bij ze allemaal moet je 18 zijn…dat is in mijn geval wat minder…maja weet ik in elk geval wel al dat ik deze sites niet meer hoef door te zoeken…En weer verder kan zoeken op andere sites…!!