Hallo,
Ik ben opzoek naar een vakantiebaan voor 2011 in Turkije, Side.
Heeft iemand een tip/ideeën voor mij?
Groeten Roselie
Hallo,
Ik ben opzoek naar een vakantiebaan voor 2011 in Turkije, Side.
Heeft iemand een tip/ideeën voor mij?
Groeten Roselie
Hoi Roselie,
ik ben ook op zoek naar werk in Turkije, Side. Heb me ingeschreven op seizoenswerk.nl, daar krijg je telkens updates van nieuwe vacatures, maar heb nog niet veel voorbij zien komen (vooral spanje en frankrijk). In welke periode wil je gaan?? En wat wil je gaan doen? Ik wil graag in een animatieteam werken, omdat ik net ben afgestudeerd aan de Pabo!
Groetjes Mirjam
Hoi Mirjam,
Ik ben van plan om tegen april/mei die kant op te gaan.
Leuk dat je daar ook wil gaan werken !
Zelf heb ik geen ervaring met animatie dus dat lijkt me een beetje moeilijk… misschien ook niet!
Een vriend van mij heeft daar zelf in een animatieteam gewerkt misschien weet hij nog wel een goed plekje voor je.
Wanneer wil je naar Side gaan ?
Groetjes Roos
Hii,
april/mei al om te werken of om een baantje te gaan zoeken? Want wat wil jij daar eigenlijk gaan doen en hoe lang wil je gaan? Misschien kun je eens informeren bij die vriend van je ja
Ik denk dat ik pas zo rond juni die kant op wil, net voor het echte hoogseizoen… Ik roep al jaren dat ik naar het buitenland wil, maar wilde eerst mijn studie afmaken, ben nu klaar en werk als invalleerkracht, dus ben in principe toch wel vrij om te gaan en staan waar ik wil
Heb je al eerder daar gewerkt?