Werk op sint maarten verpleegkundige / pedagogisch 20 jaar ervaring ggz/jeugd/geh.zor

SINT MAARTEN >>>

vanaf 1 oktober as zal ik op sint maarten gaan wonen , mijn man heeft al een baan en een hoop gaat automatisch geregeld worden voor ons.( wat mi na alles erg fijn is !)

zelf wil ik heel erg graag blijven werken in de zorg dit doe ik al 21 jaar met hart en ziel en wil ook daar graag aan de slag om mijn kennis en kunde te mogen delen.
Ik heb ook drie jaar gewerkt in het HOH van Aruba met veel plezier hier werkte ik op de PAAZ als verpleegkundige ( acute opname afdeling ).

Ik zoek eigenlijks veel op het internet naar waar ik evt naar toe kan solliciteren???

misschien weet iemand iets ik zal een aantal specialicaties doorgeven waarin ik iets kan betekenen.

• onderwijs assistent( mn moeilijk lerende jongeren!)
  • gewerkt 8 jaar als psychatrisch verpleegkundige voor oa. AMC amsterdam en Mediant hengelo en Aruba hospitaal.
  • nu werk ik in de gehandicapten zorg als nacht coordinator en op de dag voor een andere werkgever biedt ik hulp aan teams en collega’s die vastlopen in het werken met een bepaalde client/clientengroep.( crisisteam)
  • tevens ben ik erg gericht op kind en jeugd al dan niet met een verstandelijke beperking,autisme pdd-nos en ADHD

ik heb MBO-agogisch werk gedaan en verpleegkunde gericht op de A_B_Z verpleegkunde
verder heel erg veel cursussen gedaan.

Ik wil dolgraag werken daar en met alles in mij een gezellige ervaring en tijd hebben op sint maarten want mijn ervaring naar ook drie jaar Aruba was geweldig en juist door het werken ook daar heb ik mij zo verbonden gevoeld dus wie kan mij helpen om een leuke werkplek te vinden dmv adressen locaties en misschien zeg je wel goh. misschien is zij een leuke collega voor ons !!

verder heb ik een vraag wat is de BESTE nederlandse school op het eiland waar andere nederlandse kindjes zitten ( er mag ook engelse les gegeven worden want dat heeft hij nu ook en ervaart dit als erg leuk!!)en is er iemand nog ervaring met de international school?

Ik hoop op veel reacties tav sollicitatie mogelijkheden etc
ik spreek trouwens nederlands, ok engels is erg goed. en enig papiamento

Vriendelijke groeten

Ik heb je een bericht gestuurd.