per 1 juni 2013 ben ik opzoek naar een nanny,
wij emigreren binnenkort naar sint maarten.
we hebben twee zonen, een van 3 en een van 11 jaar.
we zoeken iemand die van maandag t/m vrijdag kan oppassen van 7.00 tot 18.00.
mijn man vliegt regelmatig heen en weer tussen nederland en sint maarten voor mijn eigen bedrijf in nederland en ik ben volledig werkzaam als fysiotherapeute.
dionne
Beste Dionne,
van september 2011 tot en met januari 2012 heb ik mijn stage gedaan bij een weddingplanner op Sint Maarten (ARTEMIA). Ik zou graag nog eens terug willen en vind dit dan ook een mooie kans.
Ik heb vanaf 14 jarige leeftijd altijd op buurtkinderen opgepast en vind dat hartstikke leuk.
Vanaf begin september 2013 ben ik (als het goed is) afgestudeerd van de studie Leisure Management aan de Hogeschool van Rotterdam.
Zoekt u vanaf dan een nanny/au-pair. mail mij dan lonnekemaarsen@gmail.com
Groetjes,
Lonneke Maarsen
Hi Dionne,
Ik vroeg mij af of je inmiddels al een nanny gevonden hebt?
Hey Dionne,
Ik zou graag willen weten of u al voorzien bent. Anders zou ik graag wat meer informatie willen hebben.
Alvast bedankt,
Groetjes Ilona
Hallo Dionne,
Ik ben nieuw hier op de site en ben op zoek naar een baan als Aupair op sint maarten, ben je inmiddels al voorzien of staat jullie vacature nog open? Ik werk momenteel in Nederland als Aupair en doe dit al 15 jaar, heb dus ruime ervaring, heb altijd in de kinderopvang gewerkt. De reden dat ik naar Sint Maarten wil komen en daar nu een baan zoek is dat mijn man daarheen is overgeplaatst en ik heel graag ook op Sint Maarten wil werken.
Zou je me kunnen laten weten of de vacature nog open staat?
Vriendelijke groeten: Greetje de haan