Werk op Antillen of Costa Rica?

Heb hier door het forum heen lopen bladeren, wie weet lukt dit wel…

Heb de HBO Fiscale Economie afgerond, was een half jaar met de Universiteit bezig (Fiscaal Recht), maar dat valt vies tegen. Ga ermee stoppen en wil effe Nederland uit. (Net nu het weer mooi weer wordt :-))

Wil ergens in America (de Antillen of Costa Rica lijkt me wel wat, heel mooi daaro en lekker weer…) voor een paar maanden neer strijken, zoek dan wel een baantje, want alleen op het strand liggen is ook niets, ik wil daar rond gaan kijken, alle mooie dingen zien, veeeeel foto’s maken en plezier hebben.
Ik hoef geen baan te hebben wat met mijn studie te maken heeft, ik accepteer bijna alles.

Wie kan mij hieraan helpen, of in contact brengen met iemand, of weet een Url waar ik verder kan kijken. Iemand tips hoe ik dit aan kan gaan pakken?

Hoop wat te mogen horen…

Grtn Henny

Originally posted by H. Engelen@27-05-2003, 20:49:44
** Heb hier door het forum heen lopen bladeren, wie weet lukt dit wel…

Heb de HBO Fiscale Economie afgerond, was een half jaar met de Universiteit bezig (Fiscaal Recht), maar dat valt vies tegen. Ga ermee stoppen en wil effe Nederland uit. (Net nu het weer mooi weer wordt :-))

Wil ergens in America (de Antillen of Costa Rica lijkt me wel wat, heel mooi daaro en lekker weer…) voor een paar maanden neer strijken, zoek dan wel een baantje, want alleen op het strand liggen is ook niets, ik wil daar rond gaan kijken, alle mooie dingen zien, veeeeel foto’s maken en plezier hebben.
Ik hoef geen baan te hebben wat met mijn studie te maken heeft, ik accepteer bijna alles.

Wie kan mij hieraan helpen, of in contact brengen met iemand, of weet een Url waar ik verder kan kijken. Iemand tips hoe ik dit aan kan gaan pakken?

Hoop wat te mogen horen…

Grtn Henny **

stage bemiddeling bureau curaçao :wink:

kijk hier maar even.

MvG

SBB

Ben je inmiddels al geweest? Zou graag je ervaringen en wat tips horen.

Hier ook! Erg benieuwd of je werk hebt gevonden daar…
Wij zoeken ook werk in Costa Rica…

en… werk gevonden? en je plannen kunnen verwezenlijken?

ikzelf ben eigenlijk ook op zoek naar iets ‘leuks te doen’.
Kep geen kinderen, alleen een partner - m.a.w. we zijn samen op zoek…

heb jij tips?