Werk In Costa Rica

Hallo!

Ik heb de afgelopen drie jaar in Costa Rica gewoond, ik woon momenteel weer in Nederland, maar wil me definitief in Costa Rica gaan vestigen. Wie kan me aan een baan helpen of heeft handige adressen?? Het liefst in het toerisme: hotel, reisbegeleiding etc.

Ik hoor graag van je!

Karin

Hey Karin,

Ik ben van plan om volgend jaar (voorjaar) vrijwilligerswerk voor 3 maanden te gaan doen in Costa Rica. Nu zie ik dat jou het land erg bevalt en vraag ik mij af waarom jij de keuze hebt gemaakt om daar te gaan wonen. Is het echt zo’n fantastisch land met al die mooie stranden, regenwouden, bergen, vulkanen etc. en hoe zijn de mensen daar? Het lijkt mij namelijk fantastisch in Costa Rica, maar ik weet nog niet helemaal zeker of ik er naar toe ga. Misschien kun jij mij overtuigen!

Groetjes,

Roeland

Heeeyz,

Je hebt daar dus drie jaar gewoond. Hoe was dat??? wat is je tegengevallen en wat viel weer 100% mee. Ik heb er zelf ook stagegelopen en ik was echt verkocht. Van januari t/m april ben ik ook stage weze lopen in Honduras. Ik weet nu bijna zeker dat ik daar heen wil om te wonen. Ben nu 22 en zit in het laatste jaar van mijn studie. Ik zit nu te twijfelen tussen Costa Rica en Honduras.
Heb je ongeveer een indicatie van kosten die je moet maken om zoiets te realiseren en heb je mischien tips voor mij want ik weet niet waar te beginnen. Alvast bedankt in ieder geval.

groetjes Jeroen