Ik ben een jaar terug afgestudeerd voor mijn HBO opleiding, maar heb nog geen zin om aan een vaste baan te beginnen. Voor de aankomende winter ben ik dan ook op zoek naar werk voor een aantal maanden, in een wintersportgebied. Het liefst werk als reisleidster, receptioniste o.i.d., maar als ik dat niet kan vinden wil ik ook wel in de horeca werken. Wie heeft er tips voor mij? Alle reacties zijn welkom!
Hoi Marleen ik ben ook net afgestuurd en zoek ook werk in een wintersportgebied liefst in Oostenrijk kvroeg me af of je al wat gevonden en misschien een reisgenote zoekt ik zou het liefst iets in de horeca willen vinden. e-mail: leoniepol@hotmail.com groetjes leonie
hallo
het is ondertussen alweer een jaar later en nu ben ik op zoek naar een leuk horecabaantje in een populair skigebied.
Heeft het jullie vorig jaar nog wat opgeleverd? Zo ja, dan ben ik erg benieuwd, ook naar wat jullie uiteindelijk gedaan hebben en of het bevallen is?
hoi hoi
het is nu alweer 8 maanden later…
ik wil van januari tot en met maart of april als snowboardlerares gaan werken in, liefst, oostenrijk. www.snowsportsacademy.nl en www.snowcompany.nl geven de anwarter opledining (die die laatste kan je ook andere baantjes regelen geloof ik)
weet iemand nog andere websites of organisaties die de anwarter opleiding geven??
alvast bedankt! doei emmely
Ik help de eigenaar van een hotel in Ischgl (Oostenrijk) bij het zoeken naar 2 Nederlandse kinderleidsters/kinderanimators voor de periode van 30 november tot half april ongeveer. Opleiding voor kinderleidster en 2 jaar ervaring in de branche vereist (dus bij een kinderhotel, kinderopvang of in de kinderopvang). Kennis van Duits en liefst ook Engels. Heb je interesse, reageer dan via dit forum dan kan ik er meer info over geven!
Ja hoor, helemaal top. Toevallig op een advertentie op internet gestuit, gereageerd en waarschijnlijk gaan we (samen met mijn vriend, snowboardleraar) voor het derde winterseizoen terug.
In Zwitserland verdienen we beiden leuk. Hij als leraar en ik in de horeca. Inmiddels hebben we ook een leuke schare vrienden gemaakt, die ons op hun beurt ook in de zomer op zijn komen zoeken.
Ik heb erg veel interesse, dus heb ik je een persoonlijk bericht gestuurd met wat meer info over mezelf + mijn emailadres. Ik zou het leuk vinden als je me wat meer info over de job zou kunnen geven!
Hoihoi!!! Ik ben al een tijdje afgestudeerd maar raak de wintersportkriebels niet kwijt, en wil dus heel graag weer een seizoen gaan werken in Oostenrijk. Ik heb dit al eerder gedaan, maar zou nu graag iets anders gaan doen, zoals meehelpen in een pension of in de bediening van een restaurant, kinderopvang of bij skiverhuur. Ik zoek geen baan in een bar!Wie kan me helpen? Mail naar [EMAIL=“srliebregts@yahoo.com”]srliebregts@yahoo.com! Doei! groetjes Sabine
In het komende winterseizoen wil ik graag werken in Zell am See. Niet als skilerares of in een bar, maar eerder in de kinderopvang, hotel of zoiets dergelijks.
Wie kan mij aan een baan helpen?
Ik ben net als jullie op zoek naar een leuk baantje in een wintersportgebied vanaf 1 januari. Ik ben nu nog aan het werk, maar mijn contract loopt eind december af en dan wil ik het liefst zo snel mogelijk naar de sneeuw. Hebben jullie al iets gevonden of tips hoe ik dit het best aan kan pakken, ik hoor het graag!
Het handigste is rechtstreeks naar een skischool, kroeg, hotel te mailen. Ze zijn al aan het werven in de bekende plaatsen. Maar een mailtje sturen heeft voor mij al een boel gedaan!
Hallo, ik ben ook op zoek naar werk in de wintersport. Ik ben in principe de hele winter beschikbaar, werk liefst in een groter gebied (tenminste een beetje in de bewoonde wereld) en heb niet echt een voorkeur naar functie, als ik maar in de sneeuw kan zijn en ook tijd genoeg heb om zelf te skien (boarden). Het lijkt me ook leuk om dit met iemand of meerdere samen te doen.
Hopelijk zijn er mensen met tips, ervaringen of dezelfde situatie die hierop reageren.