Hallo,
Middels dit forum zou ik graag in contact willen komen met mensen die mij kunnen helpen om een leuke baan te vinden voor het winterseizoen 2010-2011.
Ik ben een 22 jarige jongen uit Eindhoven. Ik heb de studie ROC Sport & Bewegen afgerond met als hoofdkeuzevak Leisure & Outdoor. Ik heb binnen de opleiding ook mijn Anwarter skien en NSL snowboarden gehaald. Daarbij heb ik al een aantal weken in Oostenrijk gewerkt als skileraar. Verder beheers ik de Engelse taal naar eigen zeggen voldoende en de Duitse taal redelijk.
Graag zou ik komend seizoen naar de sneeuw willen maar ik zoek een baan waar ik zelf veel meters kan maken op de piste (dus niet heel de dag lesgeven). Denk bijvoorbeeld aan werken in de horeca of skiverhuur. Ik heb geen specifieke voorkeur voor land om in te werken zoals bijvoorbeeld Oostenrijk. Ik zoek wel een uitdagende baan in een mooie omgeving dat rijk is aan sneeuw :)!
Ik heb de nodige ervaring in de horeca (2 jaar voltijd), binnen die 2 jaar ben ik veel werkzaam geweest achter de bar en in de bediening. Daarnaast heb ik ook veel andere klusjes gedaan zoals schoonmaak/onderhoud, keukenwerkzaamheden, ski- en snowboardlessen verzorgen en binnen het bedrijf personeel aansturen.
Mocht iemand mij op goede ideen kunnen brengen of in contact kunnen brengen met mensen die mij aan een leuke baan kunnen helpen hoor ik het graag!
Mvg,
Bram