Werken in wintersportgebied

hallo is er iemand die van plan is om dat wintersiezoen in een wintersportgebied te gaan werken?
ik heb twee seizoenen in oostenrijk gewerkt en wil nu weer in een wintersport gebied gaan werken maar heb geen zin om weer alleen te gaan.
groetjes

Wat had je in gedachten, welke land?? En van wanneer tot wanneer enz??

land maakt me niet zo veel uit, oostenrijk is wel handig omdat ik goed duits spreek maar frankrijk of zwitserland lijkt me ook leuk. heb nu nog een baan die tot eind december loopt dus voor begin januarie tot maart-april. de meeste vacature beginnen al november december dus dat wordt ff zoeken denk ik liefst iets in de horeca in een bar of zo…jij dan?

He Sanne,

Ik ben ook opzoek naar een leuke baan in een wintersport gebied.
Ik zou al per direct kunnen
Heb jij misschien tips voor mij?
Groetjes,

Suzie

ik heb toen bij t cwi een formulier aangevraagd, zij werken samen met uidzendbureuas in oostenrijk. ze sturen jouw formulier dan door en nemen vanuit oostenrijk contact met je op. je moet dan wel redlijk duits kunnen praten. als je via t cwi doet is wel zeker alles goed geregeld, je krijg een slaapplaats en minimaal 1000 euro loon, kan meer zijn, en de helft van de reis krijg je betaald. das wel 2 jaar geleden dus ik weet niet zeker of ze nu nog samenwerken maar ik zou gewoon even langsgaan en informeren.succes!
groetjes

Ik heb nog geen idee, ben nog bezig met iets in Barcelona, dat trekt mij meer…
Maar zit evengoed ook te kijken voor iets in de wintersportgebied. Dus leuke tips zijn welkom!! maar mocht je heel toevallig iets weten in Barcelona… Vind jij dat niks dan??

ja das zeker ook leuk maar ik heb er net 6 maanden turkije op zitten dus wil nu ff wat sneeuw zien, en om te snowboarden dat gaat in barcelona wat moeilijker denk ik…

ik heb net even met het cwi gebeld, voor alle mensen die nog in n wintersportgebied (oostenrijk) willen werken.
stuur een duitse brief + cv naar
[EMAIL=“alpenbeurs@cwinet.nl”]alpenbeurs@cwinet.nl zij nemen vrijwel meteen contact met je op over de verdere procedure.

hoi Sanne,

Ik ga nu al voor het derde winterseizoen voor een nederlandse organisatie werken in Oostenrijk…misschien ook wel wat voor jullie? Dit seizoen ga ik naar Saalbach-Hinterglemm…maar ze hebben meerdere huizen waar je aan de slag kan!? Mocht je interesse hebben dan hoor ik het wel!?

Succes en Groet, Cor

Ik zoek voor mij en een vriendin een baantje in de horeca voor het winterseizoen van 2005. We zijn direct beschikbaar. Heeft er iemand serieuze tips? We hebben allebei veel ervaring in de horeca. Restaurants, bars noem maar op. We zijn 20 en 23 jaar oud.

Iedereen die tips heeft mail me!!

[EMAIL=“danielle-dekker@hotmail.com”]danielle-dekker@hotmail.com

Groetjes Danielle

Mocht je volgend seizoen weer gaan, dan wil ik me graag aanmelden om mee te gaan. Ben namelijk op zoek voor het seizoen 2006/2007.
In de periode 1 week voor kerst tot en met 1e week van maart.

Het liefst ga ik ook aan de slag in een apreski tent of kroeg.

Tips zijn ook van harte welkom.

Groeten
Jeroen

Sanne en suzie hebben jullie inmiddels al een baantje gevonden??

ja ik wel, ik ga naar in t saastal werken in een bar. heb er echt zin in, lekker boarden!! gaan er toevallig nog meer mensen naar die richting?

Hoe zijn jullie in contact gekomen met die bar? Gewoon rechtstreeks er naar toe gebeld? Of heb je het via het CWI geregeld?
Misschien kunnen jullie mij wat tips geven over hoe ik het het beste kan aanpakken.

Ik hoor het graag. Alvast hartelijk dank.

Ook alvast heel veel plezier gewenst daar.

Volgend jaar ben ik als alles meezit skileraar in Oostenrijk. Heeft er iemand tip’s of suggesties? Mailen kan altijd, graag zelfs. timvens@hotmail.com

kijk eens op www.oscars.li of gewoon bij google een duitse “arbeitsmarkt” proberen. of de orgenisatie EMS, gewoon ff goed zoeken op t net dan vind je vast wel iets! succes

hallo
Deze winter wil ik ook graag in een wintersport gebied gaan werken, het liefst in de horeca, achter de bar.
Weet iemand ook een nederlandse organisatie? Ik kan namelijk wel een beetje duits, maar ben er niet zo goed in.
Anders wordt het frankrijk, maar ik vind oostenrijk echt veel gezelliger.
Wie heeft er tips?
groetjes Femke

Heb je altijd al een seizoen willen doen in de Franse Alpen?
Dan is dit je kans!
Ga naar www.valthogroup.com en fill in the form!!