Op zoek naar werk in wintersport gebied

Hoe kom ik aan werk in een wintersport gebied. Ik zou graag alleen of met meerdere mensen een winterseizoen in een apresski bar ofzo willen werken en overdag natuurlijk de hele dag snowbaorden, zoveel mogelijk.

Ik zou ook graag naar de wintersport willen om te werken en uiteraard overdag lekker snowboarden! ik heb afgelopen zomer 3 maanden in een bar op rhodos gewerkt en wil nu graag naar de sneeuw, miss kunnen elkaar helpen… gr linda

Wellicht dat wij iets voor je hebben.
Kijk voor meer informatie op www.interjobs.nl of stuur je cv met recente pasfoto naar [EMAIL=“info@interjobs.nl”]info@interjobs.nl.
Je schrijft echter: snowboarden, zoveel mogelijk. In Oostenrijk is het in het winterseizoen HARD werken, 6 dagen per week!!

Groeten
Robbin

Hallo allemaal!
Al een aantal winter seizoenen werk ik in oostenrijk achter de bar. Vele komen daar met het idee dat ze vaak op de piste kunnen staan, maar geloof me dat gaat echt niet! Het is heel hard werken (wel goed verdienen) en erg vermoeiend (maar wel heel leuk!)
Als je veel barervaring hebt, is het opzich niet zo heel moeilijk om werk te vinden (al gaan vele bar baantjes wel via bekende)
Hier een paar site’s van erg leuke tenten in oostenrijk

www.apresskipaleis.nl in saalbach hinterglemm www.apreski.tv in gerlos (helemaal geweldig daar werk ik ook :smiley: ) www.moskito.at in westendorf.
ook weet ik dat ze nog mensen zoeken voor het caz cafe in frankrijk www.caz.nl en kijk regelmatig bij www.marktplaats.nl daar staan ook vaak vacatures…

Hopelijk kunnen jullie hier wat mee, succes!!!
Als jullie nog vragen hebben, stel ze gerust!

Groetjes fafa

Hallo iedereen,

Ik lees van verschillende mensen dat jullie op zoek zijn naar werk in een wintersportgebied.

Misschien dat ik jullie kan helpen. Ik ben op het moment op zoek naar mensen die het niet erg vinden om ongeveer 5 maanden van huis te zijn, lekker veel te skiën, snowboarden en ondertussen geld te verdienen.

Het gaat om een baan als kelner of kok in Gstaad. Je bent 2 dagen vrij, krijgt een gratis skipas en een mooi salaris. En: accommodatie is geregeld!

Hebben jullie interesse, mail dan naar [EMAIL=“hebe@envoyez.nl”]hebe@envoyez.nl, kijk op www.envoyez.nl (werknemers > vacatures) of bel 013-535 51 97 en vraag naar Hebe.

Groetjes, Hebe
ENVOYEZ Horeca personeel

We hebben ook nog functies in Frankrijk, Les Arcs!

Dus mocht je interesse hebben: [EMAIL=“hebe@envoyez.nl”]hebe@envoyez.nl, cv + foto.

Of kijk eens op www.veronicasnowcafe.nl/valthorens. Wij zijn nog opzoek naar gezellige mensen die ons team het aankomende winterseizoen willen versterken!

Of op www.wereldwerk.eu Daar staan verscheidene advertenties voor zowel Zwitserland, Frankrijk als Oostenrijk!

Bij Wens chalets kun je solliciteren voor de functie van chaletstaf voor het winterseizoen:

Kijk op:

http://www.wenschalets.nl/nl/werkenbijwens.html

Mountainsoul zoekt chaletstaff komende winter in Tignes, Frankrijk.

Rijbewijs en eigen auto is een vereiste.

Meer info over het gebied en chalet: www.mountainsoul.nl

Stuur een mailtje met foto, werkervaring en motivatie en we nemen zeker contact met je op!

info@mountainsoul.nl

Beste Ingrid,

Voor komende winter zijn wij nog op zoek naar enthousiaste wintersporters. De gehele winter run je een eigen skichalet en verzorg je de gasten van ontbijt tot diner. Daarnaast is er uiteraard tijd om zelf de piste op te gaan.
Meer informatie vind je op onze website, http://skichalets.nl/p/werken-in-de-sneeuw

Team Skichalets.nl

Je kan ook nog eens kijken op www.wereldwerk.eu Ook daar staan weer allerlei banen voor de wintersport voor aankomende winter!

Veel plezier alvast!
www.wereldwerk.eu

Hallo allemaal,

Voor het komend winterseizoen 2013/2014 ben ik in op zoek naar werk in Oostenrijk. Mijn voorkeur gaat uit naar de horeca of kinderopvang/kindermeisje/oppas enz. Helemaal mooi zou zijn een gecombineerde functie. Ik heb namelijk al jaren ervaring in de horeca en diploma’s voor kinderopvang en onderwijsassistent + werkervaring.
Zelf ben ik 23 jaar en wil ontzettend graag een keer naar een wintersport gebied om er te gaan werken!

Heeft er iemand tips, vacatures of kan mij bij mijn zoektocht verder helpen?

heeeey ben opzoek naar werk in de horeca in oostenrijk dit winterseizoen 2013/2014,niet achter de bar maar als horecaportier in een apre ski bar.heb daar ervaring mee in nederland en belgie is al wel weer enkele jaren geleden,maar zoiets verleer je niet.hopelijk zijn er hier mensen die weten waar ik daarvoor moet zijn. gr leon