Werk in wintersportgebied gezocht

Zell am See is niet zo boeiend als het lijkt, heb daar vorig jaar even les gegeven maar vond dat niets aan…de kinderopvang is echt rot, allemaal verwende kinderen omdat het een best luxe en oud duur dorpje is. Heel veel roemenen e.d.
Maar wat wel een optie is is hotel Ami Amo, daar staat het kind echt centraal en het is een erg mooi 5 sterren hotel dat midden op de ski afdaling van zell am see / schuttdorf ligt.
Hopelijk heb je hier iets aan! succes, groetjes!

Hallo iedereen,

Ik lees van verschillende mensen dat jullie op zoek zijn naar werk in een wintersportgebied.

Misschien dat ik jullie kan helpen. Ik ben op het moment op zoek naar mensen die het niet erg vinden om ongeveer 5 maanden van huis te zijn, lekker veel te skiën, snowboarden en ondertussen geld te verdienen.

Het gaat om een baan als kelner of kok in Gstaad. Je bent 2 dagen vrij, krijgt een gratis skipas en een mooi salaris. En: accommodatie is geregeld!

Hebben jullie interesse, mail dan naar [EMAIL=“hebe@envoyez.nl”]hebe@envoyez.nl, kijk op www.envoyez.nl (werknemers > vacatures) of bel 013-535 51 97 en vraag naar Hebe.

Groetjes, Hebe
ENVOYEZ Horeca personeel

Hallo,

Ik ben op zoek naar een baan in de wintersport en heb onlangs mijn Anwarter Snowboard diploma bij Snowsports Academy gehaald, ik wil dus aan de slag als snowboardleraar. Ik wil daarbij graag in een plaats werken waar mijn vriendin ook aan de slag kan, zodat we daar samen kunnen wonen. Probleem is dat mijn vriendin Amerikaans is en een visum een probleem kan zijn (misschien zwart werk…?) Mijn vriendin heeft Frans gestudeerd en spreekt dit dus vloeiend. Eigelijk ben ik dus op zoek naar werk voor haar.

Misschien dat iemand mij verder kan helpen?

Alvast bedankt,
Chris

Hallo iedereen,
Ik was afgelopen winter in Frankrijk en die winter daarvoor in Oostenrijk aan het werk.
Maar bijna iedereen die ik daar heb ontmoet, waren gewoon op eigen houtje daarheen gegaan en hadden ook meteen een baan, in een winkel, chalet of wat dan ook. Ze zoeken OVERAL mensen (ze hebben altijd een tekort), het is wel echt voor mensen die van een beetje avontuur houden en niet bang zijn voor het onbekende, om zomaar ergens heen te gaan zonder te weten wat er gaat gebeuren.
Maar dat is dus mijn tip, gewoon gaan en dan komt er wel een baan!
xxx

Ik had al eerder wat gepost over Zwitserland. Maar heb momenteel ook nog een functie vrij in Frankrijk, Wallandry, Les Arc.

Het gaat om een barman in een eetcafé of een dame voor achter de bar in een apres-skibar.

Mocht iemand interesse hebben, neem dan contact met mij op!
Hebe Illing,
[EMAIL=“hebe@envoyez.nl”]hebe@envoyez.nl.

Hallo iedereen !
Het is weeral een jaartje verder blijkbaar en ik heb natuurlijk dezelfde vraag…
Zijn er nog jobs in Frankrijk liefst om te combineren boarden?

grt ,

Hoi Astrid,

Wij bieden banen in de horeca aan voor zowel de zomer als de wintermaanden. Kijk even op www.focalize.nl of stuur een mailtje naar [EMAIL=“focalize@focalize.nl”]focalize@focalize.nl.

Groetjes,

Hebe
Focalize
013-4582215
[EMAIL=“focalize@focalize.nl”]focalize@focalize.nl
www.focalize.nl

He Hebe,

Ben jij dezelfde Hebe die eerst voor Envoyez werkte, of heben jullie gewoon de naam veranderd??

Nico

Of kijk eens op www.wereldwerk.eu Daar staan een aantal leuke advertenties waarbij je direct contact op kan nemen met de desbetreffende werkgever!

Succes en veel plezier!

Wouter