Werk gezocht!!!

Hallo, ik ben Ruben 23 jaar en zit nu 1 week op Curacao. Ik zoek vanaf 20 April werk voorongeveer 2a3 maanden. Kan iemand mij helpen? Liefst in Willemstad of daar vlakbij…

gr

Leuk, dus je bent er al :slight_smile: Hoelang blijf je, waar woon je nu en wat ga je doen?? Als je al op het eiland bent kun je beter langs alle uitzendbureaus en bedrijven gaan lijkt me dan het via dit forum te proberen?

Hey Ruben,

Heb je inmiddels al werk? Ik zit met het zelfde probleem. Ben er nu 3,5 week en ben na 3 weken gestopt met werken. Op zich vind ik het niet werken niet erg, maar het verveelt wel erg hier nu, al mijn huisgenoten en vriendinnen werken nu wel.

Ik ga vanmiddag even rond vragen. Als ik iets hoor dan laat ik het je weten. Als jij tips hebt hoor ik het ook graag.

groetjes

Janneke

Waarom ben je gestopt met werken dan? Blijkbaar had je wel iets gevonden … Hebben jullie niet vanuit NL gezocht? Ik hoop dat jullie snel iets vinden, succes!

heee, ja ik kan bij wilhelmina gaan werken dus daaar ga ik morgen even op gesprek…Maar weet niet of dat super is…waar heb jij gewerkt dan? en wat vond je niet leuk?

groetjes

Ja Wilhelmina schijnt wel leuk te zijn. Wel hard werken en veel in de weekenden en avonden! Vind je dat niet erg?

Ik werkte bij een soort entertainmentbureau, maar het was erg veel kantoor werk. En dat 5 dagen in de week in de airco maakt dat je meer het gevoel hebt dat je in Nederland werkt dan in Curacao, maar dan voor erg weinig geld haha.

Maar een baan vinden is minder makkelijk dan ik dacht. Ik had er ook aan gedacht bij Wilhelmina te solliciteren, maar ga eerst nog even verder kijken. Nu gesolliciteerd bij Cabana beach. Ben benieuwd!

Jij heel veel succes morgen. Laat me even weten of het wat geworden is!

groetjes

Even een vraag:

Hoe wil je Niet vanuit NL solliciteren , maar gewoon daar rondvragen?
En tegelijkertijd n huis daar huren, tewijl je niet zeker bent van werk… je vliegticket hoe doe je dat dan? Want je neemt toch een enkele vlucht?
En als je niet naar curacao gaat vanuit nederland via je werkgever, moet je toch zelf een verblijfsvergunning en alles aanvragen?

Groetjes!

Niemand die me kan helpen???