In april voor 3 a 4 maanden werken in Curacao

Hallo allemaal,

Ik ben Noor 23 jaar en ik ben nieuw hier en begin dan ook maar meteen met mijn eerste bericht!
Eind maart, begin april wil ik graag in het mooie Curacao gaan werken en wonen, dit lijkt me een hele ervaring.
Nu zit ik dus al weer weken het internet af te struinen naar werk en ik ben niet kieskeurig (horeca, au pair, schoonmaken) maar ik merk dat er weinig te vinden is.
Ik heb al een aantal hotels en restaurants aangeschreven, maar het probleem is natuurlijk dat als ze iemand zoeken, het voor nu is en niet voor over 2 maanden pas.

Het liefste zou ik werk hebben waar de huisvesting ook bij zit natuurlijk maar als dat niet het geval is, is dat ook geen probleem.
Nu is mijn vraag of iemand mij een beetje op weg kan helpen waar ik het beste kan beginnen met zoeken, waar ik allemaal aan moet denken en wat ik moet regelen.

Zijn er nog meer mensen die willen gaan in deze periode misschien?

Groetjes, Noor

Beste Noorie,

Wij hebben een leuk kleinschalig studentenhuis op Curacao en krijgen zeer vaak aanbiedingen van werkgevers . Deze zoeken mensen zoals jij. Ik zou je dus kunnen voorstellen bij verschillende werkgevers. Tevens kunnen we je een kamer aanbieden voor een vande meest aantrekkelijke prijzen op Curacao. Uiteraard kunnen we alles begeleiden. Neem eens een kijkje op onze website www.studentenhuiscuracao.com. Ons email adres is studentenhuiscuracao@gmail.com. Uiteraard kan je ons ook telefonisch bereiken op nummer +59995130405.
Misschien kan je je cv opsturen zodat ik we al even kunnen kijken in onze database of er iets passends is voor jou.

Met zonnige groeten,

Eric & Mariska

Hoi noor,

Ik ben Joyce 20 jaar en ben ook internet aan het afstruinen voor een baantje maar vind ook niet heel veel informatie helaas. Mij lijkt het namelijk ook helemaal te gek om voor een paar maanden in curacao te gaan werken, feesten en nieuwe contacten te maken.
Als je wat leuke dingen vind wil je me dan ook op de hoogte houden?

Het is inmiddels al eind april misschien zit je namelijk nu al in curacao, let me know :wink:

Groetjes Joyce