Mijn naam is Vito ben 23 jaar en kom uit Eindhoven.
Ik heb sinds kort besloten om vanaf maart te willen gaan werken en wonen op curacao.
Het gaat om een periode van 3-6 maanden.
Nu lees ik veel forums de laatste dagen en kom er nog niet helemaal uit.
Wat ik nu als eerst moet regelen, heeft iemand bijvoorbeeld een stappenplan voor zichzelf gemaakt, of wil die zijn of haar ervaringen delen met de voorbereidingen zou ik dat erg op prijs stellen.
Het werk wat ik zoek zal alles kunnen zijn, ben niet specifiek naar iets op zoek.
Wie o wie kan mij hierin helpen?
Ik wil ook voor een aantal maanden gaan werken in het buitenland, heb jij al een definitieve periode vast staan voor je zelf? Ik wil ook graag wat tips en bijv. een stappenplan. Ik hoor graag van je.
definitieve periode heb ik nog niet vast staan.
Wil begin maart vertrekken voor 3/6 maanden.
Ik ben nu dus zelf nog al veel aan het oriënteren dus een stappenplan kan ik je nog niet geven.
Wanneer ben jij van plan te gaan en hoelang dan?
Wij hebben een leuk kleinschalig studentenhuis op Curacao en krijgen zeer vaak aanbiedingen van werkgevers . Deze zoeken mensen zoals jij. Ik zou je dus kunnen voorstellen bij verschillende werkgevers. Tevens kunnen we je een kamer aanbieden voor een vande meest aantrekkelijke prijzen op Curacao. Uiteraard kunnen we alles begeleiden. Neem eens een kijkje op onze website www.studentenhuiscuracao.com. Ons email adres is studentenhuiscuracao@gmail.com. Uiteraard kan je ons ook telefonisch bereiken op nummer +59995130405.
Misschien kan je je cv opsturen zodat ik we al even kunnen kijken in onze database of er iets passends is voor jou.
Met zonnige groeten,
Eric & Mariska
Updated - - -
Beste Lola,
Wij hebben een leuk kleinschalig studentenhuis op Curaçao en krijgen zeer vaak aanbiedingen van werkgevers . Deze zoeken mensen zoals jij. Ik zou je dus kunnen voorstellen bij verschillende werkgevers. Tevens kunnen we je een kamer aanbieden voor een van de meest aantrekkelijke prijzen op Curaçao. Uiteraard kunnen we alles begeleiden. Neem eens een kijkje op onze website www.studentenhuiscuracao.com. Ons email adres is studentenhuiscuracao@gmail.com. Uiteraard kan je ons ook telefonisch bereiken op nummer +59995130405.
Misschien kan je je cv opsturen zodat ik we al even kunnen kijken in onze database of er iets passends is voor jou.