Werk gezocht zomer 2007

Hallo,
Ik ben 19 jaar en erg geïnteresseerd om in de zomer 2007 in het buitenlandte werken. Afgelopen zomer heb ik in Italië gewerkt als au pair en dat beviel me heel goed. Ik doe toerisme op de MTRO van De Rooi Pannen in Tilburg(tweedejaars student). Daarom lijkt het me interessant, leerzaam en leuk om alvast ervaring op te doen in de toeristische branche. Laat alstublieft even weten of u nog mensen nodig heeft (voor ongeveer 2 maanden). Dan stuur ik mijn CV, indien nodig.

Hallo Sofie,
In de Dordogne (frankrijk) zoekt een naturistencamping voor het seizoen 2007 weer personeel voor bar/restaurant,keukenhulp,winkel en het animatieteam.
Ook word een aupair gezocht voor de 2 kinderen waarvan 1 gehandicapt is.
Heb je interesse in een van deze funktie’s mail dan naar [EMAIL=“casloot@zonnet.nl”]casloot@zonnet.nl voor meer info.

Hoi Sofie,
Kijk eens op recrajob.nl daar staan ook tijdelijke vacatures op, ook al voor volgende zomer. Succes

Neem eens een kijkej op www doublea nl

Double-A zendt Nederlandse en Belgische jongeren uit die het recreatieprogramma op campings in Frankrijk verzorgen gedurende de zomermaanden. In het hoogseizoen (juli en augustus) zijn Double-A medewerkers actief op vele Franse campings en vakantieparken

Op zoek naar een zonnige vakantiebaan? Double-A biedt jou een onvergetelijke ervaring in Frankrijk! Ben je in de zomermaanden (juli/augustus) beschikbaar en zie je jezelf andere mensen ‘entertainen’ of in de receptie werken ? Lees snel verder op de website

HALLO Sofie…is Belgie iets voor jou?
Wij kunnen wel iemand gebruiken in juli en augustus maar de werkzaamheden zullen voornamelijk horeca zijn…in ons hotelletje in de Belgische Ardennen bij de watervallen van Coo…

Wij zijn een buitensport organisatie. Kijk even op www.newlife.be

Hallo,

Wil je misschien weer in Italië werken? Je kunt dan aan de slag als animatie/ recreatiemedewerker op verschillende vakantieparken in Italië.
Je kunt je cv (+foto) sturen naar: [EMAIL=“job@blueskyanimazione.com”]job@blueskyanimazione.com

Onze site: www.blueskyanimazione.com

Groetjes Anniek Bakker