Vakantiewerk gezocht zomer 2007

Hallo,

Ik ben een jongen van 18 jaar en ben op zoek naar werk in het zonnige Frankrijk. Ik prefereer het midden tot het zuiden van Frankrijk. In 2007 doe ik mijn eindexamen gymnasium en daarna ben ik van plan rechten te gaan studeren. In de periode daartussen wil ik graag werken op een camping of een B&B annex hotel. Ik beheers zeer goed Nederlands omdat het mijn moedertaal is en verder kan ik redelijk goed Engels en Duits en Frans.
Ik zou graag receptie- of onderhoudswerk willen doen, zoals het ontvangen en inschrijven van gasten en het onderhouden van de camping/B&B. Ook heb ik groene vingers en kan goed overweg met struiken en ander groen. (Geen boerderijcamping wegens allergie.)

Ben ik degene die u zoekt, stuur dan alstublieft een e-mailtje.
(Liefst met daarin het webadres van uw onderneming.)

Alvast hartelijk dank,
Wouter.

Hallo,

Misschien kunnen wij je bieden wat je zoekt. Www.rivesdusoleil.com of www.routedusoleil.eu

We zoeken voor het seizoen 2007:

• receptionist(e)
  • groenvoorziener
  • schoonmakers
  • mensen voor in de bediening

We zijn een ruime, beetje ouderwetse camping aan de zuidrand van de Bourgogne. Veel van onze medewerkers komen ieder jaar weer terug!

Stuur vooral je CV aan ons op, en kom met ons praten op de Vakantiebeurs in Utrecht (10-14 januari) waar we onze eigen stand hebben in de Frankrijkhal.

Tot ziens?
Anoush de Rover

hoi Wouter,

Misschien kan je eens op de volgende sites kijken:
www.recrajob.nl
www.recra.nl
www.joho.nl
vakantiewerk.startpagina.nl

voor de rest kan ik je aanraden om veel te zoeken via google, en op deze site.
En vanaf januari/februari komen de vacatures vaak weer echt los…
Hou dus goed je ogen open!!!