Werk gezocht vanaf april 2007 in Frankijk

Hallo

Voor het komende jaar ( vanaf eind april tot en met september/ oktober) ben ik op zoek naar werk in Frankrijk.
Ik heb in Nederland de opleiding SPW gedaan en bijna drie jaar werkervaring. Ook spreek ik redelijk frans.

Marieke:)

JOB OFFERS 2007

Send CV + photo : [EMAIL=“camping-de-port-lepine@wanadoo.fr”]camping-de-port-lepine@wanadoo.fr or post à
Camping de port l’épine – 10 venelle de pors garo – 22660 TRELEVERN.

RECEPTIONISTE : With experience from March to September. Computer, reservation, planning, etc… French, English and German speaking (+ Deutsh). Mobil home can be provided.

BAR-SNACK-GROSSERY : Couple (ideally young retired) to work on a campsite during the day. French and English speaking. Beginning of July and of August. Touring pitch can be provided.

MAINTENANCE MOBIL HOME : Couple (ideally young retired) to work on a campsite with mobil homes and facilities to maintain and to clean during season who run from March to September. French and English speaking. Touring pitch can be provided.

NIGHT GUARD & FACILITIES : Man to move around on site and clean facilities once a night. End of June to end of August (0am to 6am). Touring pitch can be provided. (Possibility to come with wife).

Hey, ik zag net jouw oproepje om te gaan wonen in Frankrijk. Heb net gereplyd. Maar je gaat er dus seizoenswerk doen. Als ik er effe op inhaak: dan is dat allemaal niet nodig, uitschrijving enzo :wink: Kijk maar wat je met de info doet.

Werk in Frankrijk tijdens het hoogseizoen? Volop!
Ik noem effe snel:
Eurocamp
Animatie Compagnie
Vacane Select/Select Camp
Keycamp
Club Med wellicht.
VacanSoleil en zo zijn er nog veel meer grotere organisaties met ruime ervaring en een naam op deze markt.
Je bent erg op tijd, das alleen maar positief.

Wat je ook kan doen is campings zelf benaderen. Sla een ANWB-gids open, hou het internet met sites a la deze in de gaten etc. etc. In de kranten wil nog wel es wat staan. De vakantiebeurs is altijd handig.

Advertenties met ruime informatie, een duidelijke schets van wat ze van je verwachten en wat ze je bieden, duidelijke contactgegevens. Campings/bedrijven die je evt. een referentie kunnen geven van mensen die er eerder gewerkt hebben.
Zoek je werk in de animatie, in de omgeving tussen Bayonne en Bordeaux, aan de kust op een Nederlands bedrijf waar ook je Frans zeker van pas gaat komen. Of zoek je werk op een Nederlands bedrijf in de Vendee, in de horeca/animatie/receptie/winkel, ook nabij de kust, waar je Frans absoluut van pas gaat komen, dan moet je maar even een berichtje sturen of mailen.

Je SPW zal zeker in je voordeel werken en je talenkennis ook. Meeste bedrijven bieden tussen de 6 en 8 weken echt volop werk aan, afhankelijk van hoe druk het seizoen verloopt bij ze. In elk geval de piek van het hoogseizoen. Is natuurlijk wel afhankelijk van het werk je zou willen doen.

Succes!

Marieke, naturistencamping in de Dordogne zoekt voor hun (nederlandse) kids van 10-13jr waarvan de jongste lichaamlijk gehandicapt is een lieve oppas voor het gehele (zomer) seizoen 2007
lijkt het je leuk om op een naturistencamping te werken ? mail dan voor meer info naar [EMAIL=“casloot@zonnet.nl”]casloot@zonnet.nl

Hey Marieke,

Al iets gevonden? Ik raad je aan oms via vacansoleil iets te zoeken.
Ik ga namelijk ook via hun voor 4 mnd werken op een camping in zuid frankrijk…Alles wordt goed geregled voor je en de loon ligt redelijk hoog!! Ze zoeken in zuid frankrijk nog iemand voor animatie te doen…Zou gezellig zijn…Ik vertrek eind maart al…

Succes

Grt