Hai,
Mijn naam is Linda en ik ben 23 jaar oud. Ik ben op zoek naar een leuke camping in Frankrijk om in het animatieteam te werken. Ik zou dit werk ook willen combineren met horecawerkzaamheden. Ik ben 6 weken deze zomervakantie beschikbaar van half juli t/m augustus. Grote organisaties heb ik al geprobeerd, maar hier moet je minimaal 8 weken beschikbaar zijn. Ik ben misschien een beetje laat, maar ik hoop dat iemand mij aan een leuke baan helpt zodat mijn zomer niet meer stuk kan!
ik denk dat je dat kunt vergeten,
ook bij campings moet je het net treffen als je 6 weken wilt werken.
succes ermee
hallo Linda,
ik ben nog op zoek voor een mooie naturistencamping in de dordogne naar bar/restaurant medewerkers.
Lijkt het je leuk om met een jong team (18-25jr) te werken ? mail dan voor meer info naar casloot@zonnet.nl
Salut!
Double-A in Delft biedt sinds 1999 sportieve- en recreatieve programma’s aan op campings in Frankrijk.
Voor de komende zomer zijn we weer op zoek naar Nederlandse en Belgische jongeren die in Frankrijk aan de slag willen. Double-A biedt verschillende vacatures; animator, receptionist, horecamedewerker en badmeester. Ben jij sportief, wil je graag mensen vermaken en spreek je een woordje Frans? Kijk dan voor meer informatie op onze website: www.doublea.nl.
Natuurlijk kun je ook altijd een e-mail sturen, schrijven of bellen.
Misschien tot ziens?
Double-A
Buitenwatersloot 333
2614 GS Delft
[EMAIL=“info@doublea.nl”]info@doublea.nl
t: 015 219 5466
Hoi Linda,
Vacansoleil zoekt heel vaak medewerkers. Zij trainen ze ook en hebben goede begeleiding. Je kunt het bij hen eens proberen.