Werk gezocht omstreken Mahmutlar/Alanya

Ik stel me even voor…

Ik ben Angela en ik ben 21 jaar ik beheers zowel de nederlandse als de engelse taal en ben van plan de turkse taal daarbij te leren.
Ik ben op zoek naar een baan omstreken Mahmutlar/Alanya en ik ben bereid alles aan te pakken.

Ik hoop op een reactie!

Vriendelijke groet Angela

Enjoy the club! je bent namelijk niet de enige… succes!

Vooraleer hier een job te zoeken lees eens alles wat hier reeds geschreven en verteld is op dit forum.
Zovelen dromen ervan hier en job te vinden, maar het is echt moeilijk om in Turkije wettelijk aan werk te raken.

Groetjes uit Kusadasi,
Franka

Klopt wat je hier schrijft en ik heb al het 1 en ander gelezen anders vraag ik niet de hulp van anderen tenslotte weten meer mensen meer dan 1!
Als ik een ander kan helpen doe ik dat graag. Ik begrijp dat het allemaal moeilijk is maar daarom doe ik het ook op deze manier.
Ik hoop dat ik op deze manier toch 1 goeie reactie krijg van iemand die toevallig een baantje weet daar. Maar bedankt voor je advies

Groetjes uit den haag
angela

Wat men dan meestal aanraadt, Angela, is er gewoon heen te gaan, alle hotels af, en dan maar hopen dat je een baantje vind waar je niet wordt uitgebuit, voldoende betaald wordt(als je al betaald wordt) en waar je ook onderdak bij hebt(en geloof me, alles wat ik hier neer zet is hier al voorbij gekomen)

Het is gewoon voor de turken zelf al moeilijk werk te vinden, laat staan voor ons ‘toeristen’ die dat gewoon leuk vinden dat daar te doen…

Hopelijk vind je iets, en heb je geluk, maar blijft dat je het daar beter vind, dan hier uit te vragen…

Dag Angela,

Heb je inmiddels al een baan gevonden?
Loop je niet tegen het probleem aan dat je geen werkvergunning krijgt?

Groet,

Freddy