Werk gezocht in Parijs

Hallo, ik woon nu 1 jaar in Parijs en ben op zoek naar een nieuwe baan. Momenteel werk ik voor een Nederlandse Touroperator als standplaatshostess. Graag wil ik in het toerisme blijven werken, het liefst op het vliegveld Orly.
Ik hoop dat iemand iets voor mij weet.
Alvast bedankt!
Natalie

samuelsnatalie@hotmail.com

Salut Natalie,

Leuk om te horen dat jij al 1 jaar in Parijs woont, bevalt het goed?
Ik heb 12 november een sollicitatie bij Disneyland, en hoop begin volgend jaar naar Parijs te verhuizen. Waar werk je op dit moment, zijn er bij dat bedrijf veel vacatures (mocht Disney niet wat worden, heb ik misschien wel interesse)? En hoe heb je dat allemaal geregeld, heb je vanuit Nederland gesolliciteerd?
Ik werk op dit moment zelf bij een reisbureau in Nederland, en heb dus aardig wat toeristische achtergrond.
Jij wilt dus het liefst gaan werken bij d’ Orly, is Charles de Gaulle niet veel makkelijker, aangezien het een veel grotere int. luchthaven is? Wil je dan gaan werken, als grondstewardess? Misschien kun je eens kijken op de site van Air France?

Groetjes Karlijn

comment ça va nat,

Hey Nat na een jaartje Parijs moet je toch al een beetje je plan kunnen trekken op het gebied van job zoeken daar in Parijs?
ja, ik heb altijd van parijs gehouden,maar je moet er ook de prijs voor betalen,en zeker als het aankomt op huur van een woning.

de beste site voor werk te zoeken is nog altijd www.anpe.fr,maar voor jou is dit ook misschien interresant op de seine zijn er veel boot companies die regelmatig hostessen zoeken misschien is dit iets voor jou…
indien je interesse hebt, laat het me dan weten dan deel ik enkele interresante sites met je mee. B)

Hoi Karlijn,

Ik hoop dat het lukt bij Disneyland, verwacht alleen niet dat ze veel gaan betalen. Het komt meestal neer op het minumumloon. Mocht je worden aangenomen en je zoekt nog een roommate…
Vanaf januari heb ik ook woonruimte nodig. Ik vind het wel zo gezellig om met iemand anders te wonen en het scheelt natuurlijk in de kosten. Misschien is het handig om te weten dat ik 32 jaar ben. (maar jong van geest :). Want ik weet niet hoe oud jij bent?
Laat maar iets weten op mijn emailadres: samuelsnatalie@hotmail.com
groetjes!!
En Don Juan: Bedankt voor je mailtje. Ik heb al gekeken op die site en inderdaad ook volgens de fransen is dit een goede.
merci