Ik Zoek Werk In Parijs

Hallo,

Mijn naam is Marthe, Ik ben 37 en heb een eigen marketing buro in Nederland. Volgende zomer(2004) wil ik een aantal maanden in Parijs doorbrengen en daarom ben ik op zoek naar een tijdelijke baan in de horeca of in het toerisme. Ik spreek, naast Nederlands, uitstekend Frans, Engels en Duits en redelijk Spaans. Ik werk in Nederland ieder weekend is een Spaanse tapasbar als barkeeper/DJ. Voor woonruimte kan ik zelf zorgen. Iemand tips?

Beste Marthe,

Allereerst wil ik aangeven dat ik geen direct/vast werk voor je heb in Parijs, waar je eigenlijk naar op zoek bent. Maar…Ons wereldwijd opererend marketing bedrijf is wel op zoek naar mensen die Frans of Spaans/Portugees georienteerd zijn. De korte beschrijving in jouw bericht heeft mij ertoe aangezet jou dit bericht te sturen, daar wij op zeer korte termijn een niet onbelangrijke missie in deze landen gaan uitvoeren. Graag had ik met jouw hierover van gedachten gewisseld, om te kijken of er ook voor jou kansen liggen. Zoals al gezegd geen direct/vast werk, maar zeker de moeite van het informeren waard.

Indien je open staat voor meer informatie, neem dan geheel vrijblijvend contact met ons op.

Met vriendelijke groet,

I.R.
Angelique van Roy
Tel:+31(0)495-552386
Mob:+31(0)611283172
Ron.Angelique@hetnet.nl