hoi Stef ,
alvast heel erg bedankt om zo snel te antwoorden.
mijn hele leven zal ik niet gaan bloot geven maar ik zal de details graag eventjes invullen 
-momenteel heb ik nog een reisvisum
-aangezien mijn vriendin zwanger is en ons zoontje in argentinie geboren zal worden zal het geen probleem zijn voor me om de
argentijnse nationaliteit te verkrijgen volgens Rein Remaut.
-de familie van mijn vriendin wonen in San Antonio De Padua en Capital Federal dus het liefst zouden we hier niet echt heel ver
vandaan willen gaan wonen zodat een bezoekje snel kan gebeuren.
maar als er geen werk in de buurt zal zijn is het geen probleem om verder weg te gaan ook hoor.
zolang we maar ergens aan de kust zouden kunnen blijven en dat het goed bereikbaar is dan zal alles goed zijn voor ons.
het is namelijk zo dat ik aan het proberen ben om een zaakje op te starten dat visreizen naar argentinie en omringende landen wil
gaan organiseren , eerst zuid-amerika omdat we in argentinie zullen wonen en uiteindelijk willen we dit gaan aan aanbieden aan
en voor mensen van over de hele wereld.
mijn vriendin zal in augustus bevallen en dus mag niets tekort zijn daarom wil ik zeker zijn dat ik werk heb tot de
zaak echt van start zal kunnen gaan.
de eerste contacten zijn gelegd maar dit staat dus nog in de kinderschoenen.
ik zie ook dat u een b&b uitbaat en misschien kunnen we zelfs ook samenwerken
.
-ik ben met electro mechanica begonnen in school om uiteindelijk als loodgieter-metaal bewerker de school te verlaten
-ik heb als loodgieter enkele jaren gewerkt , ik ben ook lasser , heftruck chauffeur ,magazijnier en lijnverantwoordelijke geweest
om dan terug te gaan naar installateur / reparateur van verwarming.
ondertussen heb ik in mijn vrije tijd ook nog met mijn broer gaan werken voor het plaatsen van natuursteen en vloeren
u ziet dat ik een ruime waaier aan ervaring heb en waarom ik dus open sta voor elke job.
-de talen die ik ken zijn; nederlands (moedertaal) , engels - goed , frans - basis , duits -basis , ik ben nu ook bezig met een
cursus spaans , die is nog in de beginfase maar het gaat redelijk goed vooruit.
ik hoop dat ik hiermee de voornaamste vragen al heb beantwoord.
ook zal ik zeker een kijkje nemen op de job pagina’s die u me heeft gegeven en ik denk wel dat we elkaar eens zullen gaan
ontmoeten ook als ik er ben.
nogmaals hartelijk bedankt voor uw reactie
tot hoors,
mvg
gerry