werk gezocht in de kust streek

hoi iedereen ,

ik verhuis begin half juli naar argentinie (Buenos aires)

ik ben nog op zoek naar werk daar en ik vroeg me af of hier mensen zijn die me op weg willen helpen

het maakt niet uit wat voor werk maar ik zou graag zo snel mogelijk in contact komen met iemand die er

woont/werkt

we verwachten halfweg augustus een kindje en ik had echt graag al werk gehad voor dat ik naar daar vertrek

ik hoop dat hier mensen zijn die me er mee kunnen helpen

hopelijk krijg ik snel bericht van jullie

alvast bedankt

mvg gerry

hoi Gerry,

ik raad je niet aan om je hele leven bloot te geven, maar om je te kunnen helpen, zijn een paar details wel handig:

• hoe is je visum status? heb je een DNI (in aanvraag) of een werkvergunning?
  • waar ga je wonen (regio, plaats), er is nogal wat kust hier :wink:
  • wat is je achtergrond? wat voor werk en studie heb je tot nu toe gedaan?

“Daar aan de kust” is o.a. werk in toerisme.
verder raad ik aan te kijken op algemene job pagina’s als zonajobs, bumeran, computrabajo.

succes en groet
stef

1 like

hoi Stef ,

alvast heel erg bedankt om zo snel te antwoorden.

mijn hele leven zal ik niet gaan bloot geven maar ik zal de details graag eventjes invullen :slight_smile:

-momenteel heb ik nog een reisvisum

-aangezien mijn vriendin zwanger is en ons zoontje in argentinie geboren zal worden zal het geen probleem zijn voor me om de

argentijnse nationaliteit te verkrijgen volgens Rein Remaut.

-de familie van mijn vriendin wonen in San Antonio De Padua en Capital Federal dus het liefst zouden we hier niet echt heel ver

vandaan willen gaan wonen zodat een bezoekje snel kan gebeuren.

maar als er geen werk in de buurt zal zijn is het geen probleem om verder weg te gaan ook hoor.

zolang we maar ergens aan de kust zouden kunnen blijven en dat het goed bereikbaar is dan zal alles goed zijn voor ons.

het is namelijk zo dat ik aan het proberen ben om een zaakje op te starten dat visreizen naar argentinie en omringende landen wil

gaan organiseren , eerst zuid-amerika omdat we in argentinie zullen wonen en uiteindelijk willen we dit gaan aan aanbieden aan

en voor mensen van over de hele wereld.

mijn vriendin zal in augustus bevallen en dus mag niets tekort zijn daarom wil ik zeker zijn dat ik werk heb tot de

zaak echt van start zal kunnen gaan.

de eerste contacten zijn gelegd maar dit staat dus nog in de kinderschoenen.

ik zie ook dat u een b&b uitbaat en misschien kunnen we zelfs ook samenwerken :smile:.

-ik ben met electro mechanica begonnen in school om uiteindelijk als loodgieter-metaal bewerker de school te verlaten

-ik heb als loodgieter enkele jaren gewerkt , ik ben ook lasser , heftruck chauffeur ,magazijnier en lijnverantwoordelijke geweest

om dan terug te gaan naar installateur / reparateur van verwarming.

ondertussen heb ik in mijn vrije tijd ook nog met mijn broer gaan werken voor het plaatsen van natuursteen en vloeren

u ziet dat ik een ruime waaier aan ervaring heb en waarom ik dus open sta voor elke job.

-de talen die ik ken zijn; nederlands (moedertaal) , engels - goed , frans - basis , duits -basis , ik ben nu ook bezig met een

cursus spaans , die is nog in de beginfase maar het gaat redelijk goed vooruit.

ik hoop dat ik hiermee de voornaamste vragen al heb beantwoord.

ook zal ik zeker een kijkje nemen op de job pagina’s die u me heeft gegeven en ik denk wel dat we elkaar eens zullen gaan

ontmoeten ook als ik er ben.

nogmaals hartelijk bedankt voor uw reactie

tot hoors,

mvg

gerry

sorry dat het zo slecht uitgelijnd staat
ik heb het proberen aanpassen maar lukte me niet goed en nu kan ik het niet meer aanpassen dus zal ik het er nog een keer goed opzetten
als het lukt tenminste :wink:

hoi Stef ,

alvast heel erg bedankt om zo snel te antwoorden.

mijn hele leven zal ik niet gaan bloot geven maar ik zal de details graag eventjes invullen

-momenteel heb ik nog een reisvisum

-aangezien mijn vriendin zwanger is en ons zoontje in argentinie geboren zal worden zal het geen probleem zijn voor me om de argentijnse nationaliteit te verkrijgen volgens Rein Remaut.

-de familie van mijn vriendin woont in San Antonio De Padua en Capital Federal dus het liefst zouden we hier niet echt heel ver vandaan willen gaan wonen zodat een bezoekje snel kan gebeuren.

maar als er geen werk in de buurt zal zijn is het geen probleem om verder weg te gaan ook hoor.

zolang we maar ergens aan de kust zouden kunnen blijven en dat het goed bereikbaar is dan zal alles goed zijn voor ons.

het is namelijk zo dat ik aan het proberen ben om een zaakje op te starten dat visreizen naar argentinie en omringende landen wil gaan organiseren , eerst zuid-amerika omdat we in argentinie zullen wonen en uiteindelijk willen we dit gaan aan aanbieden aan en voor mensen van over de hele wereld.

mijn vriendin zal in augustus bevallen en dus mag niets tekort zijn daarom wil ik zeker zijn dat ik werk heb tot de zaak echt van start zal kunnen gaan.

de eerste contacten zijn gelegd maar dit staat dus nog in de kinderschoenen.

ik zie ook dat u een b&b uitbaat en misschien kunnen we zelfs ook samenwerken .

-ik ben met electro mechanica begonnen in school om uiteindelijk als loodgieter-metaal bewerker de school te verlaten

-ik heb als loodgieter enkele jaren gewerkt , ik ben ook lasser , heftruck chauffeur ,magazijnier en lijnverantwoordelijke geweest om dan terug te gaan naar installateur / reparateur van verwarming.

ondertussen heb ik in mijn vrije tijd ook nog met mijn broer gaan werken voor het plaatsen van natuursteen en vloeren

u ziet dat ik een ruime waaier aan ervaring heb en waarom ik dus open sta voor elke job.

-de talen die ik ken zijn; nederlands (moedertaal) , engels - goed , frans - basis , duits -basis , ik ben nu ook bezig met een cursus spaans , die is nog in de beginfase maar het gaat redelijk goed vooruit.

ik hoop dat ik hiermee de voornaamste vragen al heb beantwoord.

ook zal ik zeker een kijkje nemen op de job pagina’s die u me heeft gegeven en ik denk wel dat we elkaar eens zullen gaan ontmoeten ook als ik er ben.

nogmaals hartelijk bedankt voor uw reactie

tot hoors,

mvg

gerry

Hier de ‘‘argentijnse Randstad’’: http://www.bumeran.com.ar/

1 like

heel hard bedankt fernando!!!
ik ga zeker een kijkje nemen