Werk gezocht in Chersonissos zomer 2007

hoi hoi

Ik ben femke en ben 25 jaar en wil heel graag werken in chersonissos .Ik ben nu 4 keer in 2 jaar tijd daar geweest en wil er zo graag naar toe .dus ik hoop dat ik hier bedrijven vind die mensen zoeken voor seizoen 2007.

groetjes femke

Hoi Femke,

Ik heb in 1999 in Chersonisos gewerkt. Ik was er op vakantie en kreeg een baan aangeboden op Star beach, ik ben toen naar huis gegaan , werk opgezegd en weer naar Kreta vertrokken, Eenmaal daar heb ik 10 baantjes gehad!!Bij Jorgo de fotograaf op starbeach gewerkt maar die man heeft te veel temperament, ze houden zich n.m. niet zo aan afspraken daarzo…Want ze gaan daar wel anders met werknemers om dan in Nederland. Ze betalen weinig en bv in restaurants of terrasje , werk je je echt kapot!! 5 uur rennen zonder pauze… maar al met al wat het een ervaring die ik niet had willen missen!!! Als ik jouw was zou ik eerst een goedkope vakantie boeken, eind mei, is nog goedkoop en dan daar rondneuzen…

groetjes en veel succes

volgens mij is het ook gemakkelijker als op bonnefooi naar kreta ga om werkt te gaan zoeken. of je kunt eventueel Nederlandse clubs aanschrijven/ bellen etc

Hoi Femke,

Ik wil ook van de zomer gaan werken op Chersonissos… Ik ben ook nog aan het bedenken hoe ik dat aan ga pakken… je kan eventueel nog op www.janetssummerjobs.nl kijken… Anders ga ik denk ik ook op de gok daarheen… Als je nog wat vind wil je me dat laten weten?? Zal ik andersom ook doen:) bedankt alvast!
Groetjes Silke