Let me know!!
Gr Bart
Let me know!!
Gr Bart
Ik… ben er vanaf half juni tot begin augustus
Waar ga je werken dan?
Gr.
In Analipsis (1,5 km van Chersonissos), maar ik hoef maar 1 dag per week te werken, dus heb eigenlijk gewoon vakantie 1,5 maand lang We gaan een scootertje huren dus we zijn vast dagelijks in Chersonissos te vinden
ja als alles goed gaat ga ik vanaf half juni werken op een boot in chersonissos.
alleen zoek ik nog een ticket weet iemand misschien een goedkoop adresje?
groetjes natalie
Ga jij op een boot werken bij die Micha ofzo? Die advertentie via Marktplaats? Heb ik ook nog op gereageerd…
Ik heb volgende week een gesprek bij friet van piet. Dus met een beetje geluk werk ik ook lekker een aantal maanden in daar in de zon. Maar ik zal het lang niet zo relaxed hebben zoals jij (karen) want ik zal waarschijnlijk gewoon 6 dagen in de week werken. Maar dat heb ik er wel voor over…
En natalie ik zou niet zo snel een adres weten voor een ticket, behalve het reisbureau dan… haha… Wordt dat niet geregeld door je werkgever dan? En hoe lang blijf je dan daar?
Hoi!
Ik wil wel heel graag maar ik heb nog niks gevonden!! Heb jij nog leuke adressen?
Groetjes Kiki
Hey,
Hier heb je een link, misschien ken je die al maar zo ben ik er ook gekomen.
http://www.kreta.nl/main.php?id=1:99
Daar staan discotheken, barren en restaurants…
Succes…
he karen,
klopt bij micha en heb jij hem ook gesproken?of ga je dr ook werken?
groetjes natalie
he bart,
nee wordt niet geregeld alleen terug
maar ik ben er nog niet 100 procent zeker van ofdat het wel allemaal klopt tis een beetje vaag dus nog ff afwachten allemaal eingelijk
groetjes natalie
heb aankomend weekend een sollicitatiegesprek bij Friet van Piet,
dus Bart niet de job voor mn neus wegkapen he
En btw heb gevraagd hoelang we gemiddeld moeten werken en dat is 5,5 dag of minder… 8 uur per dag…
Karen wat voor werk ga jij doen? 1 dag in de week dat is zeker vakantie!
Hey…
Is het nog goed gegaan van het weekend? Ik hoor het volgende week…
Gr Bart
Haha je weet het al, had ons gezien daar ;), maarja goed wij zijn ook aangenomen, jij ook Bart DUS OP NAAR CHERSONISSOS MET Z’N ALLEN!!!
yeah!!!
Hey Bart, ga je werken via janets summer jobs? ik heb ook contact gehad met haar. hoe word het geredeld met de reis enzo? misschien kun je me iets meer vertellen? wat je er gaat doen en zo? groetjes [EMAIL=“P@ulien”]P@ulien
Hey,
Ik heb gesolliciteerd bij friet van piet in chersonissos en ik ben aangenomen (gister gehoord)… Ik ben gewoon naar hun site gegaan en heb via daar gesolliciteerd. Dus niet via welke jij zei… Maar zo goed als alles wordt bij mij geregeld… Alleen moet ik me heen ticket betalen en me reisverzekering afsluiten ofzo… Moet het allemaal nog even navragen…
Gr Bart
He Bart,
zie dat je gaat werken bij Friet van Piet Me broertje vincent gaat daar ook werken in de periode juli en aug. Ik zelf ga werken voor starbeach als propper voor 2 maanden, ook Juli en Aug.
Dus zal je cker wel tegen komen daar
Heb er echt zin in!! WOEHOEEEE
:RockOn:
gr Niels
Hee Mensen!
Ben afgelopen jaar op vakantie geweest naar Chersonissos… En dit jaar… Ga ik er werken… In de Japapaaah…!! Dus als jullie niks te doen hebben… Komen jullie maar drankje bij mij doen…;);)!
Kusss