Werken op Kreta/ Chersonissos zomerseizoen

Hoi,
Het lijkt mij leuk om volgend jaar zomer 6 weken in Chersonissos te werken.
Ik zou graag in contact komen met mensen die hier ook over nadenken of al gewerkt hebben.

Groetjes Scarlet

Scarlet,

Ik heb er van juni tot september geweest en ik heb er ook een website over bijgehouden: www.2yearssabbatical.nl
Er staan ook een aantal tips en ervaringen op over het werken dus misschien heb je er wat aan.

Hoi Scarlet!
Ik zou ook heel graag een werk/zon vakantie hebben een hele zomer lang. Ben afgelopen mei op Rhodos geweest en heb daar toen wat rondgevraagd bij barretjes enzo, maar het komt er op neer dat ze je overal eigenlijk voor minimaal 8 weken willen hebben, als je dat lukt heb je nergens problemen mee om er te komen. Ik wens je veel succes en plezier!En als het je dus lukt, wil je dan ff mailen?mderriks@hotmail.com, groetjes

Hoi! het lijkt mij ook echt super gaaf om voor 8 weken in een leuke bar te werken in Chersonissos. Kan iemand mij misschien helpen met waar ik dan het beste kan zoeken? Alvast bedankt!

Groetjes Marleen!

Hee allemaal!

Ik heb vorige zomer op Kreta gewerkt voor een groot feest waar we kaartjes voor moesten verkopen. Het was de leukste vakantie van mijn leven!
Het is inderdaad zo dat ze meestal op zoek zijn mensen die een langere tijd kunnen werken maar ik raad iedereen aan om gewoon een vakantie te boeken en ter plekke naar werk te zoeken. Ik heb daar uiteindelijk vijf weken gewerkt en heb twee dagen voordat ik wegging gewoon een goedkoop ticket via internet geboekt voor 90 euro. Voor de rest kregen we ons appartement gratis dus hoefden we alleen nog maar voor eten te zorgen.
Er zijn daar zeker genoeg barretjes, discotheken en restaurants om werk te vinden! Ik ga zelf dit jaar ook weer!

Groetjes Lotte