Werken op Kreta 2009

Haallo,

Ik heb een vraagje een vriendin en ik willen graag gaan werken in chersonisos in de vakantie van 2009.
Maar we hebben totaal geen idee hoe we in contact komen met de mensen daar.
Allebij bar ervaring…

Als ik iemand mij hierbij kan helpen graag

Graag een mailtje naar

[EMAIL=“nikki_hoogland@hotmailcom”]nikki_hoogland@hotmailcom

dankjewel

Hallo,

je zou hier eens kunnen beginnen…
Veel succes met de zoektocht :slight_smile:

dankjewel!
:slight_smile: heb je daar ook gewerkt?

xx

Hoi!

Nee ik heb niet op Kreta gewerkt, maar ik weet dat het het forum van die site -vooral in het begin van het seizoen- vol staat met vacatures.

Ik zou het dus zeker in de gaten houden! :slight_smile:

Als je wilt werken in Chersonissos dan moet je gewoon in April hier naar toe komen, dan rondvragen in de plaats, er zitten daar genoeg Nederlanders die je kunnen helpen en als je in de 1ste plaats voor werken komt en dan voor vakantie dan heb je snel wat , geloof mij maar. Maar houd wel rekening met salarissen waar in Nederland jongeren niet eens voor opstaan.

Hey ik had eze zomer in Kreta gewekt echt super ma inderdaad je kan het beste gewoon zelf naar Kreta gaan en daar zoeken en de salarissen zijn idd anders dan hier maja voor de rest heb ik een top zomer gehad.
Volgend jaar ga ik zeker weer…

Hee,

Deze zomer ga ik 3 maanden op kreta werken, van 25/6 tot 2/10. Accomodatie, vlucht & de verzekering dat ik daar kan werken is geregeld. Dit is de eerste keer dat ik zo iets ga doen. Kan iemand mij vertellen of er nog andere dingen zijn waar ik rekening mee moet houden?
Of zijn er mensen die in dezelfde periode ook in Malia of omgeving aan het werk zijn?

BVD.

Groetjes,

Caroll

Hallo Nikki09,

Als je werk hebt gevonden in Chersonisos dan kom ik je tegen. Ik ga namelijk met een vriendin naar Chersonisos. We vertrekken 12 juni met het vliegtuig en we verblijven er 10 dagen.

Groetjes Christel

Heej Nikki

Ik wil ook in Chersonissos werken, liefst met een maat van me.
Ik was benieuwd of je al wat had gevonden, en zo ja op welke manier.
Ik vind het inderdaad ook moeilijk om de juiste contacten, sites etc te vinden dus misschien heb jij nog een goede tip.
Anders ga ik denk gewoon langs in April.
Thanxx:zon02: