Ik wil heel graag werken in Chersonissos.. Wie kan mij helpen??

Ik wil heel graag deze zomer werken in chersonissos… Het maakt mij niet uit wat voor werk het is. Ik heb wel ervaring met het werken in een snackbar dus is dat misschien wel handig. En kan iemand mij helpen hoe het dan werkt met het verblijf op het eiland. Of ik daar zelf voor moet zorgen of dat dat voor je geregeld wordt…
Gr Bart

Bij Friet van piet maby?

Bedankt voor het reageren… Ik heb inderdaad daar gesolliciteerd. En ik hoor het van hun wanneer ze in nederland zijn zodat ik op gesprek kan komen. Maar kan jij mij misschien ook iets vertellen over de verblijfplaats daar? Want daar hebben ze me nog niet over geïnformeerd… Heb jezelf al eens in het buitenland gewerkt?

Nee ik heb er geen adres van en weet niks van verblijf daar…!!

Hoi bart, ik heb vorig jaar 3,5 maand in chersonissos gewerkt, bij friet van piet krijg je 25 euro per dag of 30, ik weet het niet zeker meer, Hun betalen je slaapplaats, je deelt een kamer met nog een jongen.

Je kan het ook proberen bij hof v holland, daar heb ik gewerkt, www.thofkreta.com Word ook je slaapplaats betaald. (feestcafe)

Heel veel succes, groetjes

Hey, bedankt voor je reactie… Weet je toevallig ook hoe het zit me het ziekenfonds daar? Of ik dat zelf moet betalen of dat zij dat doen…
Gr Bart

Uhm… bij mij is dat helemaal fout gegaan, 2 maanden nadat ik weer thuis was, kreeg ik een rekening van 300 euro, van mn ziekenfoonds.
Je moet je zeker op tijd afmelden hier in nederland, daar word je opnieuw verzekerd, via griekenland maar overal is het anders, dus dat moet je maar aan je werkgever vragen,
Succes

hallo
ik wil volgend jaar het seizoen werken in chersonissos.
Het maakt niet uit wat al is het kamers schoonmaken, wie weet hoe ik dit het beste kan aanpakken of weet iets.
Laat het me weten
groetjes chantal

Hoi Tallie, ik zou beginnen met de diverse forums in de gaten te houden en de websites van hotels etc op Kreta door te spitten. Er is genoeg maar het is wel goed zoeken… Ik kan wel wat voor je betekenen maar dan weet ik niet of je in Chersonissos terecht komt.

hoi shyro
Bedankt voor het reageren op me vraag, ik ga dan ook zeker kijken.
Ik wil graag op chersonissos werken bedankt voor de tip
Groetjes Chantal

:slight_smile: Geen dank, ik heb hier nog een goeie tip voor je.