Werken op Chersonissos

Hay allemaal, Ik ben Sharita ( 20 jr. vd zomer 21), zit nu in het laatste jaar CIOS (sportopleiding) en wil dit zomerseizoen op Chersonissos gaan werken het liefst achter een bar (ff iets totaal anders!).
Dit is alleen echt moeilijk!!! Ik heb al op veel dingen gereageerd en een aantal sollicitaties gedaan bij barretjes, geen reacties… Ik vind het heel erg moeilijk om wat te vinden, aangezien ze je ook niet kunnen zien en er genoeg belangstelling is voor jongeren die achter de bar willen werken, dus kan het ik me ook voorstellen dat ze niet zomaar iemand aannemen. Toch wil ik dit echt graag doen, en ben daarom van plan om er gewoon naartoe te gaan (op 1Juli) en dan langs barren te gaan om te kijken of ze er mensen zoeken… Ik ben alleen nog heel erg aan het twijfelen en heb liever eerst zekerheid voordat ik ernaartoe ga… Daarom vraag ik me af of iemand iets weet waar ze nog mensen zoeken of andere tips om leuk en goed werk te vinden in Chersonissos… Ik zou het ook leuk vinden als er andere zijn die daarnaartoe gaan (of naartoe willen) om te contacten over hoe jullie het gaan doen!!! Ik ben benieuwd of ik reacties krijg! Groetjes Sha.

Hey sharita,

Ik weet niet of je gemaild of gebeld hebt, maar als je echt ergens wilt werken zou ik gewoon alle barretjes en kroegen afbellen. Wel ff eng, en in het engels maar dan krijg je zowieso reactie op je vraag. Op marktplaats kun je ook kijken onder het kopje banen, misschien dat daar nog eens een oproepje wordt gedaan voro werk in chersonissos.
Ik ga er in ieder geval 6 weken werken :smiley: Dus als je wat vind laat het maar weten, gaan we eens stappen!