Werken In Chersonissos 2005

hey allemaal,

Ben net terug van mn vakantie in chersonissos. Het was echt waanzinnig en vooral omdat ik een baantje heb gevonden.
Ik ben eigenlijk op zoek naar mensen die ook van plan zijn om in 2005 in chersonissos te gaan werken. Voor mensen die nog een baantje zoeken bij the havana club zoeken ze nog mensen voor het seizoen van 2005.
Ik vertrek eind april en ben van plan tot september te blijven.

Voor meer informatie over the havana club kijk eens op:www.havana1.com of mail naar Kenneth de barmanager:
onkelkenny@start.no
Het is een scandinavische bar en echt heel gezellig en een super sfeertje.
Ik zou het erg leuk vinden als er meer nederlandse mensen heen zouden gaan(ben tot nu toe de enige)

Khoop snel wat te horen!

Kus Loes

hey marloes,

mij lijkt dat wel wat…ik ga komende zomer in Italie werken, maar in 2005 naar griekenland lijkt me ook wel wat! Ik heb nog wel wat vraagjes aan je voor ik ga mailen…

trapati_models@hotmail.com

ik ben een jongen van 21 en heb al veel horecaervaring/in het buitenland gewerkt

Groeten, Tobias

hoi hoi,

ik ga 15 juli dit jaar naar chersonissos. Ik kan dan wel wat info daar vragen. maar ik heb helemaal geen barervaring, weet niet of dat erg belangrijk is? Ik ben nu 18 jaar. Hoe zit dat met onderdak, vervoer etc?

-xxx-ies leonie

je kan me ook mailen: leonie_buffy@hotmail.com

Hm, klinkt interessant, maar weet niet of er een voorkeur is voor man of vrouw?!?!
Verder heb ik ook geen ervaring in de bar, dus dat vertrekken in april vind ik wel prima om te oefenen!!!
Wel ben ik zelf net terug van Chersonissos en ken ik de weg er een beetje, ik weet waar de belangrijke dingen liggen. Ook spreek ik vloeiend Engels (en Nederlands) en versta ik goed Duits, en spreek ik het matig.
Horeca-ervaring is nihil, wel ben ik initiatief, creatief en leergierig en ik wil gewoon bar-ervaring opdoen! Hier kan ik het niet in de buurt omdat ze overal mensen met ervaring zoeken. Wel heb ik 2 jaar in een discotheek gewerkt als DJ.

M’n email/msn-adres: real_hooligan@hotmail.com
Oja, let niet op m’n mailadres of username, da’s lekker duf allemaal, haha :slight_smile:

Hey, loes
heb afgelopen zomer(2004) in mallorca met een vriend van mij gewerkt in een hollandse discotheek. Beviel ons wel vakantiewerk in het buitenland, nou dachten we er aan om dit jaar naar Griekenland te gaan werken. Toen ik dat mailtje van je las dacht ik meteen te gek dat is wat voor ons. Ik ben 21 en de andere is 20. zullen wel een mailtje met cv naar de barmanger Kenneth sturen.
Bedankt voor de info!!!
:rolleyes: Mail eens wat terug met een paar trucs hoe je de barmanager het beste kunt inpalmen. :wink:
Kus Fabian
fibik01@hotmail.com

Hey iedereen!
Ik heb ook een seizoen op kreta gewerkt,
en je moet echt goed oppassen waar je aan begint!
er zijn een hoop tenten waar hje gewoon echt uit moet kijken wat ze naaien je er echt bij!ik heb mazzel gehad!
en sommige laten je echt alles zelf opknappen!
mocht je iets willen weten...:nielshassing@hotmail.com
grtz

Ik ben Lindsey en ben 19 jaar, ik ga zeker volgend jaar in chersonnissos werken, zou het leuk vinden om in contact te komen met mensen met dezelfde plannen. Ik ben deze zomer al 2 keer geweest en heb al wat contacten opgedaan en mischien ook al een baantje in een bar. Ik weet wel dat de eigenaar nog 5 nederlandse meiden zocht voor volgend jaar.

Zou het heel leuk vinden om met mensen in contact te komen.

Gr. Lindsey

je kan mij mailen op l.kops@tennet.org of cavolari@hotmail.com