:dag:Hallo!
ben inmiddels 1 dag in Curacao… mijn vraag is even hoe mensen die al hier wonen…hier werk en woonruimte gevonden hebben!!
Ik zit in de wijk Montana en vraag me af of iemand mij misschien tips etc kan geven!!! of weet waar ze nog mensen zoeken etc!!
ja is voor mijzelf!!! ben nog maar 1 dag hier en van plan 9 maanden minstens te blijven,maar moet toch wel echt een werk etc vinden!
momenteel beschik ik niet over een auto ben dus beetje afhankelijk van de mensen waar ik niu bij woon tijdelijk… beetje moeilijker maakt het dat!!!
Oh das wel ff minder. Ben je van plan een auto te huren of kopen?
Ik ben ook nog druk op zoek naar werk en huisvesting. Is er iemand die ook eventueel een app. samen zou willen huren?
nou ze zeggen dat kopen goedkoper is?! ligt er aan hoelang je hier verblijft en aangezien ik hier bijna een jaar blijf…
maar waar erblijf je nu dan? in een hotel ofzo? en waar heb je al werk gevraagd dan…
Kopen is goedkoper wanneer je inderdaad voor 9 maanden moet huren. Aan de andere kant heb je geen kosten van verzekering, keuring, onderhoud etc wanneer je de auto huurt.
Er zijn veel ‘wrakken’ op het eiland te koop, dus kijk goed uit wat je precies gaat kopen. Ga eerst even bij een monteur langs voordat je tot koop overgaat, anders koop je misschien een kat in de zak.
Wil je gaan huren dan kun je kijken bij de ‘rent a wreck’ aanbieders. Dat zijn dan gebruikte auto’s, welke voor een paar honderd gulden per maand worden verhuurd. Gewoon even in het telefoonboek kijken of even rondvragen, er zijn genoeg van die bedrijven op het eiland.
bedankt voor de tips!!!
ja ik kijk gewoon even rond en koop niets zonder iemand erbij die er echt wat vanaf weet! haha
Ja ik woon tijdelijk in montana maar over twee weken denk het niet meer!!! ben dan of tijdelijk ergens in jongbloed of als ik zelf wat gevonden heb ergens anders? hahaha lekker die onzekerheid!!!
het is rustige wel goede buurt hier tot zover…maar ben hier pas 4 dagen!!
Het staat idd wel goed bekend die buurt, maar ja je moet het altijd maar afwachten en er zelf het beste van maken! We zullen zien. Wat spannend dat jij niet weet waar je over een paar weken zit …
@t chotje : hoiiii
hahaha mja ik weet inderdaad niet waar ik terecht ga komen zit nog ff te klooien met werk,dat moet eerst ff rond zijn,maar ondertussen rondkijken voor een woning. …hihihi en mocht t niet goed komen dan wordt t eerder terug >>> naar nl,maar dat hoop ik toch echt NIET! hsahaha
kom jij alleen hier of niet?
Hoi ik zoek ook werk en woonruimte in curacoa.
Ben van plan om rond oktober november naar curacoa te gaan
ik probeer het vanuit nederland te regelen maar dat valt een beetje tegen…
heeft iemand nog tips voor mij??