Hallo
Ik ben Pauline, 29 jaar en wil dolgraag weer op reis. Voor een lange tijd. Minimaal 6 maanden maar liefst veel langer. Het liefst ergens beginnen in Azie, bijv. maleisie en dan Indonesie, door naar australie Nieuw zeeland en dan wel verder kijken. Maar reizen is nou juist zo leuk door de totale vrijheid, dus het kan alle kanten op. Ik ben al 2 keer voor ongeveer 4 maanden alleen gaan backpacken door ZO-Azie en centraal amerika, maar eerlijk gezegd bevalt het alleen reizen mij niet bijzonder. Ik wil graag mijn ervaringen, de dingen die ik voel en zie, de WAAUW momenten en de vervelende momenten, delen met iemand waar ik een connectie mee heb. Dit heb ik erg gemist in mijn eerder reizen. Ik zoek iemand tussen de 25 en 40 jaar. Wat ik erg belangrijk vind is dat ik met iemand kan lachen en gek doen, maar zeker ook wat diepgaandere gesprekken kan voeren. Want alleen lang leve de lol, zo zit ik niet in elkaar. de ideale combi van deze 2, das wat ik zoek.
ik ben zelf sociaal pedagogisch werkster met dak en thuisloze verslaafden.
Nou, ik heb nu hoop ik toch wel een beetje duidelijk omschreven wie ik ben en wat ik zoek.
Ik ben NIET op zoek naar mensen die 2 maanden wat willen backpacken en vooral feesten. ik zoek cultuur natuur en vrijheid.
ik klink misschien nu wel erg als een serieus dametje, maar het valt allemaal reuze mee…
Ik ben een fleurig uitziend meisje met dreadlocks, hou erg van een feestje, flink dansen, flink lachen, vrijheid en serieuze gesprekken.
Spreekt jou dit aan?
Laat me wat horen dan.
Graag op mijn prive emailadres [EMAIL=“plienemans@hotmail.com”]plienemans@hotmail.com
Groetjes plien
Hey Pauline,
Het is dan geen azie, maar zuid amerika is voor jou ook een optie?
Hallo Pauline,
Ik ben Caesar en wat jij schrijft spreekt mij wel aan. Ik loop al lange tijd met het idee rond om min. een jaar op reis(Azie,Oceanie,Z-Amerika)te gaan, maar dan liever niet alleen. Het is veel leuker om de goeie en slechte dingen die je beleeft te delen met anderen.
Ben al meerdere malen in Azie,Afrika en het Midden-Oosten geweest zowel alleen als met groepsreizen. Helaas nooit langer dan 6 weken.
Ik hou erg van vrijheid in de natuur(ben geboren en getogen op het platteland)en cultuur. Humor is voor mij erg belangrijk maar daarnaast heb ik ook zeker een serieuze kant. Diepgaande gesprekken kun je met mij wel voeren denk ik.
Oh ja, ik ben pas:lol:40jr.
Lijkt het je wat? Dan hoor ik graag van je !
Hoi Pauline,
Voordat ik mezelf zo uitgebreid ,zoals jij zo leuk doet ,ga voorstellen aan je, wil ik eerst effe checken of jij ook open staat voor een reisgenoot die slechts vijf weken op pad wil met je. Ik wil namelijk heel graag naar India en graag met iemand die de eigenschappen ,die jij jezelf toekent heeft! Nu weet je denk ik stiekem wel al íets over mij, want ik zoek natuurlijk een beetje herkenning in een reisgenoot. En ik herken me nogal in jouw verhaal! Ik ben 28 jaar trouwens.
Wanneer ben je van plan te gaan? Ik het liefst in december of januari al.
Geniet van de herfstachtige zondagavond!
Groetjes Sylvia
Hoi Sylvia
Ik vind het altijd erg fijn om te lezen dat er mensen zijn die zich in mij herkennen. Ik twijfel daar nl wel eens aan;)
Maar helaas ben ik echt op zoek naar iemand waar ik in ieder geval een behoorlijke tijd mee op weg kan. Ik vind het jammer dat jij maar zo kort gaat, en ook zo snel al, want ik ben in december nog niet echt klaar om te gaan. Ik wens je veel succes in je zoektocht naar een reisgenoot. hoop dat je een passend persoon vind.
groetjes Plien
Hallo,ik sta net op dit forum,en je manier van reizen spreekt me erg aan,check even johan4,misschien wel ietsvoor samen te doen.
Hello P. ben mischien te oud maar wil wel T’is eendert waarheen
vertrekken voor onbepaalde tyd !!!
Heb al meerdere oproepen gedaan maar net zoals U(geen resrons)
Grts fredjereserve@hotmail.com