Heey!
Ik ben Johanna, nu nog 17 jaar oud…Ik ben in Australië geboren, maar woon al sinds m’n 3e in Nederland en ben sindsdien nooit meer terug geweest…
Na 6 vwo wil ik dus heel graag naar Australië en als ik dan toch al op reis ben wil ik graag nog meer zien, iets van Azië en Amerika (noord of zuid, maakt me niet uit ;))
Maargoed, een meisje van (dan) 18/19 jaar alleen op reis lijkt me niet zo’n goed idee, dus ik zoek nog een leuke, spontane, slimme reisgenoot (man/vrouw maakt niet uit, tussen 17 en 22 jaar ongeveer) die hopelijk ook nog een beetje humor heeft…
Ik wil graag veel leren over culturen, maar een dagje strand en een dagje stadten vind ik ook lekker!
Heb al een beetje reiservaring en ik wil graag niet te duur op reis…
Hoop op veel reacties!
Groetjes!:wereld:
Hi! Ik ben Nadine, nu ook nog 17 en wil ook graag na 6 VWO op reis! Zeg maar eind 2010. Ik ben van plan om naar Australie te gaan, en het liefst wil ik ook naar Zuid Amerika, verder staat helemaal niks vast. Ik ben eigenlijk nog niet echt goed aan het voorbereiden maar ik durf niet eigenlijk niet zo goed alleen, zeker niet de hele tijd dus was op zoek naar iemand die al ongeveer dezelfde plannen had, en dat ben jij! Hoop op een reactie van je, je kunt me ook mailen naar [EMAIL=“nadinevanpinxteren@live.nl”]nadinevanpinxteren@live.nl. Ik hoor het wel! XX Nadine
Heey Nadine!
Weet niet of je mijn andere mailtje gehad hebt…?
Vind het leuk dat je gereageerd hebt! Kun je wat over jezelf vertellen? Waar woon je? heb je hobby’s? Ben je al eerder ver op reis geweest?
Je mag me ook mailen…[EMAIL=“Johanna.leever@gmail.com”] Johanna.leever@gmail.com
groetjes!
Hee!
Ik ben me nog een beetje aan het orienteren, maar ik zit er over na te denken om ook na mijn 6vwo een half jaar te gaan reizen. Het probleem is dat ik ook geen reisgenoot heb en ik wil liever niet alleen gaan.
Bij mij staat nog niks vast. Al wil ik graag door Zuid Amerika backpacken.
Het is al een tijdje geleden dat je dit gepost hebt, maar misschien lees je dit nog wel.
Trouwens ik ben 19 jaar en haal ik (als het goed is) juli 2010 mijn vwo diploma. Ik woon in de omgeving Amsterdam.
Hoop graag iets van je te horen!
Groetjes Jessica
Hoi Jessica!
Leuk dat je reageert! Had inmiddels zelf de hoop al opgegeven haha!
Heb nu al een beetje meer nagedacht over wat ik zou willen, en ik ben van plan om een around-the-world-ticket te kopen…Je kunt daarmee binnen 1 jaar op meerdere plaatsen landen Dus ik wil dan graag naar California waar ik iemand ken, daarna naar Australie en dan naar ergens in Azie…
Weet eigenlijk niet zoveel over zuid-amerika…Ben wel benieuwd van jou te horen waarom je daar heen wil…en wil je dan een half jaar daar rondtrekken?
Groetjes Johanna!
Hoi,
Ik zit nu ook rond te snuffelen waar ik 4 a 6 maanden wil verblijven… Ik ben van plan om eind 2010 begin 2011 door azie en australie te gaan reizen … Ik ben van plan te beginnen in China omdat daar een vriendin van me woont en daarna naar Indonesie naar familie en dan Australie waar ik ook nog familie hebt wonen… En daarnaast zou ik nog een paar landen willen bezoeken maar weet nog niet wat… Maar ja ik sta open voor alles dus ik zie het wel…
Dit lijkt me trouwens super leuk om met een reisgenoot te doen…
Ojah me naam is trouwens Cheyenne en ik ben 18 jaar en ben bijna klaar met me opleiding SCW nog een half jaartje.
Ik hoop van je te horen…
groetjes CHeyenne