Deze zomer wil ik graag naar Azie toe ( eind Juli-Aug ) voor 4wekenWeet nog niet precies waarheen.Misschien wel de eilanden bij Indonesie of Vietnam,China.
In ieder geval wil ik er een sportieve reis van maken zonder de 5***** hotels.Beetje rondtrekken en daarna misschien wel ergens gaan duiken.
Zelf ben ik 31 jaar en sportief ingesteld.
Dus wie heeft er zin om mee te gaan.
Het zou leuk zijn met z’n 2en maar als het met een groep kan vind ik dat net zo gaaf.
Ik was ff op deze site aan het kijken en toen zag ik ineens je oproep en dat klonk erg interessant voor mij. Ik zelf kom net terug van 10 maanden Mexico en moet dus weer het leventje oppakken hier in Nederland. Na veel nadenken en overwegen dacht ik gelijk ik ga een paar maanden werken en dan toch weer reizen. Ik was al aan het bekijken waar ik dit keer heen wide gaan en dacht gelijk aan azië. Ik ben nog nooit in Azië geweest en dit is voor mij echt iets heel nieuws ik weet niks maar dan ook niks van die cultuur. Gezien het feit ik niet ruim in het geld zit is het perfect om het op deze manier te doen. Ik wil wat mij betreft al deze maanden werken al dat geld opsparen en dat voor een leuke reis besteden. Ik woon nog thuis dus ik kan echt goed geld sparen zo. Ik zelf was altijd heel erg sportief ingesteld tot een paar jaar geleden zeg ik eerlijk haha… nee nou ja je kent het wel meisjes pubers en ik merkte dat ik ook dat 5 sterren hotel meisje begon te worden. Terwijl ik diep van binnen helemaal niet zo ben en ik vind het juist hartstikke leuk om lekker rond te trekken avontuurlijk bezig te zijn lekker in beweging. Dat je wilt duiken trekt mij ook aan want ik heb vorige zomer mijn certificaat gehaald dus ik zou zeker weten ook willen duiken. Je oproep trok me erg aan want zelf wilde ik altijd al echt reizen maar niemand in mij omgeving had echt passie om met mij mee te gaan. Vandaar dat ik dan maar naar een vaste plek ging, daar dan een tijdje werken en dan vandaar uit als je mensen leert kennen rond trekken. Nu jij ook naar Azië wil is echt perfect voor mij.
Ik moet er wel bij zeggen dat ik wel 21 jaar oud ben misschien vind jij dat wel te jong wat ik wel begrijp. Maar ik moet zeggen ik ben geen jankerd ofzo hoor die alleen maar kan klagen hahaha… en ga altijd wel met oudere mensen om. Maar goed leeftijd is voor mij soweizo geen probleem ik zou nog met iemand van 50 kunnen reizen als ik daar goed mee om kan gaan dat maakt mij niet uit. Ik weet alleen natuurlijk niet hoe jij daar tegenover staat.
Nou Paul ik ben hartstikke enthousiast maar ik wil natuurlijk ook dat jij dat bent. Als het je dus leuk lijkt moet je maar ff reageren en dan kunnen we misschien contact houden zodat we elkaar kunnen leren kennen. Want ik wil wel zeggen ik zelf ben heel gemakkelijk in de omgang en erg ruimdenkend maar ik vind het wel belangrijk dat het toch enigzins klikt anders word het denk ook een grote ellende.
Ik ben in India in mei, juni en juli. Ik zou graag rondtrekken in Noord-India en ik reis alleen maar vind het leuk om ook af en toe samen te reizen.
Ik ben geïnteresseerd in natuur en cultuur, in trekken en relaxen, in low budget maar ook een beter hotelletje af en toe.
Verder hou ik van ‘go with the flow’ en alles kalmpjes aan.
Ik ben Belgisch (Antwerpen) en 29 jaar.
Laat maar weten als één van jullie geïnteresseerd zou zijn Mijn email is [EMAIL=“liesbet_dewit@yahoo.co.uk”]liesbet_dewit@yahoo.co.uk.
Ik heb gisteren de 27-daagse reis naar Borneo met Sawadee geboekt, vertrekdatum 14 september 2007. Je bent dan 25 volle dagen op Borneo (Sabah en Sarawak) met veel jungletochten, slapen bij de Iban in longhouses, tochten met kano’s over rivieren, wandelingen door de bommtoppen, mogelijkheid tot 2 pittige beklimmingen (Pinnacles en Mt. Kinabalu) en raften.
Hoi,
Aankomende zomer (juli / aug.) wil ik graag naar Azie om daar rond te trekken. Ik heb nog geen vastomlijnde plannen. Ik vind het wel prima om globaal een idee te hebben en daarna maar zien waar ik terecht kom.
Het lijkt me heel leuk om contact met de lokale bevolking te zoeken. Dan krijg je een heel ander beeld van de cultuur dan wanneer je alleen als toerist een land bezoekt.
Ik ben geen mens voor luxe hotels. Ik ben 30 jaar, sportief en avontuurlijk ingesteld.
Het lijkt me gezellig om met iemand samen te reizen. Een groepje lijkt me ook wel leuk maar alleen als de groep niet te groot is.