Ik zal me even kort voorstellen. Ik ben Charissa en 25 jaar. Ik wil eigenlijk weer’s wat anders. Ik wil een reis (minimaal 6 mnd) gaan maken door Azie (malysie, indonesie), Australie, Nieuw Zeeland en het liefst nog de Big-five spotten in Afrika. De periode waarin ik wil gaan staat nog niet vast, liefst wel dit jaar. Ik ben niet van plan om alleen te gaan, dus als iemand met dezelfde plannen en ideeen rondloopt…laat me’t weten!
Ik vetrek begin Oktober en heb 10 maanden de tijd om dan terug te keren midden Augustus. Ik denk vooral om China - India - Laos/Cambodja/Vietanam - Nieuw-Zeeland/Australië aan te doen.
Ben je nog steeds van plan om te reizen naar Azië, dan laat je me maar iets weten.
Ik ben Daniël, een jongen van 24 jaar en ik had hier ook een oproep geplaats(zie beneden…)
Ik wil ook graag rond reizen voor langere tijd.
Lees hier beneden maar even en dan hoor ik wel of je misschien interesse hebt:)
Groetjes Daniel
Indonesie/Thailand/Malaysie; Wie wil er voor aantal maanden rondreizen in dit gebied?
Hallo,
Ik ben Daniël, ik ben 24 jaar, gezellig, avontuurlijk, sociaal en wil graag meer van de wereld gaan zien.
Ik ben begin dit jaar voor 3 weken naar Indonesië (Java & Bali) geweest en dit was voor mij echt een geweldige ervaring, vandaar dat ik dit graag over wil doen maar voor langere tijd.
Ik zou heel graag voor een paar maanden door Thailand, Malaysië en Indonesië willen reizen, ik heb nog niet echt een datum maar wil graag dit jaar nog gaan.
Wil jij graag er even tussen uit in je leventje en ben je opzoek naar avontuur en reizen dan hoor ik graag van mensen die interesse hebben.
Ik vind het niet erg om alleen te reizen, maar is het wel zo gezellig om dat met meerdere te doen!
Als het allemaal goed gaat ben ik over een weekje afgestudeerd en dan wil ik graag een reis naar indonesie.
Ik zal niet 6 maanden gaan maar zou graag voor 2 maanden weg willen en dan minimaal indonesie zien! (misschien thailand)
Ik ben 23 jaar en wil graag naar Java en/of ambon zo rond oktober/november denk ik dat hangt even af van o.a. vaccinaties, budget etc.
Stuur me maar een berichtje als je interesse hebt (ik ben net nieuw dus snap deze site nog niet helemaal )
Ik ben opzoek naar een reisgenoot om in september door Azie naar Australie te reizen. Het liefst reis ik per ov of auto.
Ik ben een gezellig en reislustige meid van 27 en zoekt een dito reisgenoot.
Veel reacties, leuk!
Ik ben ook van plan om na mijn studie (ben in september afgestudeerd) er een tijdje tussenuit te gaan.
De duur maakt me niet uit! Tot zolang ik er zin in heb, en het financieel mogelijk is! Lijkt me leuk om met een groepje te gaan!
Hebben jullie al het 1 en ander besproken?
Of zijn er toch een paar van jullie die er vanaf zien?
Zou graag met jullie in contact willen komen!
Ben je nog steeds van plan om in september te gaan reizen? Ik vertrek 29 augustus naar Bangkok en ga vanaf daar verder reizen. Het lijkt me leuk om in contact te komen met mensen die in dezelfde tijd daar zijn. Ik ben benieuwd wat je plannen zijn. Ben 27j trouwens.