Wereldreis vertrek najaar 2012

Hey,

Ik ben Ruben, 24 jaar, uit Geel (Belgie) en zou graag in het najaar van 2012 vertrekken voor een lange reis. Ik zoek echter nog een reisgenoot om me op dat avontuur te vergezellen. Ik zou ongeveer een jaar willen reizen, maar dat staat nog niet vast. Ik zou graag low budget reizen en regelmatig vrijwilligerswerk doen om de plaatselijke bevolking en cultuur beter te leren kennen en om de kosten een klein beetje te drukken. De route ligt nog niet vast maar ik zou zeker een lange tijd in Austalie willen verblijven. Verder zou ik ook graag India, Thailand, Nieuw-Zeeland, Zuid-Amerike en de V.S. willen bezoeken. Ik vermoed dat het moeilijk zal zijn om dat allemaal in één reis te doen, dus de route is zeker nog bespreekbaar. Ook voor andere bestemmingen sta ik open. Dus als iemand interesse heeft laat het dan maar weten!

Groetjes
Ruben

Hoi ruben met gerard,zou je ook naar zuid amerika willen,want ik vertrekt voor goed weg van hier
in juni. En ik was vanplan in zuid amerika te beginnen en van daar bolivia- machu picchu peru en dan voor goed naar tahiti gr gerard mijn mail is g.bosters@hotmail.com

Hey Gerard,

Juni is te vroeg voor mij! En ik zoek ook zeker iemand voor in Australie en nieuw-zeeland omdat je daar met twee de kosten meer kan drukken.

Ruben

ruben hier met gerard bedankt voor je mail, ik wens je nog veel succes. gr gerard

Hallo Ruben,

Ook ik ga in het najaar van 2012 reizen naar Australie. Ik heb een beetje rond gekeken, en van Melbourne langs de rond naar Sydney en dan om hoog naar Great barrier reef zag er wel super mooi uit. Om daar een baantje te zoeken, om de kosten te drukken. Bij mijn ticket zit waarschijnlijk een gratis retoutje NZ, dus dat is ook nog miss in de planning.

Om daarna nog 2 maanden naar Indonesie, Thailand en India te gaan. Wie weet kunnen we wat combineren?

Gr Anouk

Hey Anouk,

Hoe lang zou je in Australie willen reizen? Waar boek jij je ticket dat je er een gratis retourtje NZ bijkrijgt?

Als het klikt zie ik het zeker zitten om onze reizen te combineren. Jouw plannen komen immers goed overeen met de mijne. Ik zal via een privébericht mijn e-mail adres doorgeven, dat praat makkelijker.

Groetjes
Ruben

http://www.australianbackpackers.nl/de_maatschappijen

Bij emirates

Ik heb hun gekozen omdat ik dan een stopover kan boeken in Kuala Lumpur, dat is reis technisch het beste.